«ماه عاشقی» میزبان دانشجویان سراسر کشور در ایام رمضان

۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۳:۴۳:۱۷
کد خبر: ۹۹۲۰۱۴
«ماه عاشقی» میزبان دانشجویان سراسر کشور در ایام رمضان
ستاد ازدواج دانشجویی در ایام ماه مبارک رمضان با «ماه عاشقی» دانشجویان را همراهی می کند.

مهدی غلامی مقدم، دبیر ستاد ازدواج دانشجویی در گفتگو با خبرنگار برنا در مشهد با اعلام این خبر گفت: پس از اجرای موفق ویژه برنامه نوروزی «پیک عاشقی» که با استقبال بالای مخاطبین روبرو شد و با توجه تداوم شرایط خاص بهداشتی کشور، ویژه برنامه ماه مبارک رمضان نیز بصورت مجازی اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به بازخوردها و نظرات دریافتی از مخاطبین «پیک عاشقی» افزود: غنا و کاربردی بودن محتوای تولید شده در این ویژه برنامه که حاصل بررسی های تخصصی هیات اندیشه ورز ستاد ازدواج دانشجویی بود سبب اعلام رضایت و استقبال بالای زوجین شد به حدی که هم مهلت شرکت در مسابقات و هم جوایز افزایش یافت.

دبیر ستاد ازدواج دانشجویی ادامه داد: ویژه برنامه ماه مبارک رمضان نیز با عنوان «ماه عاشقی» و با همین نگاه تخصصی اما در گستره وسیع تر برای دانشجویان و فارغ التحصیلان مجرد و متاهل سراسر کشور طی دهه90 برنامه ریزی شده است.

غلامی مقدم تصریح کرد: ویژه برنامه ماه عاشقی در بخش متاهلین، چهار مسابقه «یار مهربان»، «آوای کتاب»، «قاب ماندگار» و «آیه های زندگی» و در بخش مجردین افزون بر این چهار مسابقه، مسابقه «الفبای ما شدن» را هم شامل می شود.

وی با اشاره به جوایز ارزنده نقدی و غیرنقدی پیش بینی شده برای برندگان ماه عاشقی، خاطرنشان کرد: این ویژه برنامه از ابتدا تا انتهای ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

علاقمندان جهت کسب اطلاع از شرایط و جزئیات این ویژه برنامه می توانند به سایت  nahad.ir یا اپلیکیشن باشگاه ازدواج(قابل دانلود از کافه بازار) مراجعه و جهت طرح سوالات تلفنی خود با شماره  09031333849 تماس بگیرند./

 

نظر شما