معاون استاندار اردبیل‌ خبر داد:

هدف گذاری ۳۵۰هکتار توسعه شهرک های گلخانه ای

۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۰۷:۰۱:۰۰
کد خبر: ۹۹۲۲۲۱
هدف گذاری ۳۵۰هکتار توسعه شهرک های گلخانه ای
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل از هدف گذاری ۳۵۰ هکتار توسعه شهرک های گلخانه ای در سال جدید با هدف ایجاد اشتغال مولد و پایدار خبر داد.

به گزارش برنا، ارژنگ عزیزی در اولین جلسه ستاد توسعه گلخانه های استان در سال جهش تولید اظهار کرد:در این هدف گذاری برای ۳۵۰۰نفر به صورت مستقیم ایجاد اشتغال می شود.

وی با بیان اینکه این طرح با ایجاد اشتغال پایدار، صرفه جویی مصرف آب را نیز به دنبال دارد گفت: افزایش تولیدات محصولات گلخانه ای استان و ایجاد زنجیره تولید از برنامه های محوری بخش توسعه گلخانه های در سال جهش تولید است.

عزیزی با اشاره به ضرورت هماهنگی برای بازاریابی داخلی و خارجی محصولات تولیدی گلخانه ها، تصریح کرد: با احداث و بهره برداری از ۱۶۰ هکتار گلخانه در سال ۹۸ انقلابی در توسعه گلخانه در سطح استان ایجاد شد.

معاون اقتصادی استاندار اردبیل اضافه کرد: کسب جایگاه سوم کشوری در احداث و توسعه گلخانه ها و جذب بیش از ۲۰درصد منابع صندوق توسعه ملی کشور در بحث توسعه گلخانه ها از افتخارات بخش کشاورزی استان در سال ۹۸ بوده است.

وی موضوع توسعه شهرک های گلخانه ای در استان اردبیل را یادآور شد و افزود: در سال جهش تولید، ایجاد حداقل ۳۵۰هکتار گلخانه جزو برنامه ها و اولویت های بخش کشاورزی استان است.

 عزیزی احداث شهرک دامپروری در اردبیل را از اولویت های کاری بر شمرد و تصریح کرد: ۶۳.۵ هکتار جهت توسعه شهرک های کشاورزی در کنار تامین زیرساخت های آب ، برق و گاز سایرشهرک های استان احداث می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز