معاون تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی البرز:

در محیط های عمومی حتما ماسک بزنید/ مشارکت البرز در مطالعات دارویی درمان کرونا

۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۰:۲۶:۱۹
کد خبر: ۹۹۲۹۲۲
در محیط های عمومی حتما ماسک بزنید/ مشارکت البرز در مطالعات دارویی درمان کرونا
معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی البرز از مشارکت البرز در طرح مطالعات دارویی بهبود بیماری کرونا خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، دکتر نوری سپهر اظهار کرد: هر ساله ما در این هفته بیشتر به بحث سلامتی می پردازیم و امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا با وجود تمام فعالیت های قبلی بیشتر تمرکز در مقابله با این ویروس است .

وی افزود:  خوشبختانه فعالیت های تحقیقاتی زیادی در دانشگاه علوم پزشکی البرز در سطح استانی و ملی انجام شده است و هم اکنون سازمان بهداشت جهانی برای مطالعه چند دارو که تاثیرات زیادی در بهبود بیماری کرونا دارند کشور ایران را انتخاب کرده است و دانشگاه علوم پزشکی البرز نیز در این طرح ها مشارکت می کند.

معاون تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی البرز خاطر نشان کرد:  از روزهای اولیه شیوع ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی فعالیت های تحقیقاتی زیادی در جهت تولید واکسن و تولید کیت های تشخیصی سطح ایمنی افراد پس از ابتلا انجام داده است  و واحدهای آموزشی دانشگاه  نیز در تمام ادارات و ارگان ها تمام نکات بهداشتی را به افراد آموزش داده اند .

وی در ادامه از ستاد مقابله با کرونا استان قدردانی کرد و بیان کرد: انتظار می رفت اوضاع در استان البرز خیلی بحرانی شود اما با تدابیر به موقع مسئولین این بیماری در این استان به خوبی کنترل شد و مردم نیز همکاری بالایی داشتند و نکات بهداشتی را رعایت کردند و همچنان نیز از مردم خواهشمندیم  این روند را ادامه دهند .

دروی در پایان با توصیه به شهروندان گفت: مردم در محیط های عمومی حتما از ماسک استفاده کنند و جلوی دهان و بینی خود را با دستمال تمیز بپوشانند ، افراد می توانند از ماسک های خانگی استفاده کنند و آنها را بشورند و مجددا استفاده کنند و نیازی به استفاده از ماسک های N95  و جراحی نیست.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز