معاون هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان خبرداد:

افزایش اجرای برنامه های هنری استان در بستر فضای مجازی

۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۳:۱۲:۵۱
کد خبر: ۹۹۳۱۱۵
افزایش اجرای برنامه های هنری استان در بستر فضای مجازی
فرید رحمتی گفت: با توجه به شرایط موجود در کشور، اجرای برنامه های هنری در بستر فضای افزایش خواهد یافت.

به گزارش  خبرگزاری برنااز  لرستان؛ رحمتی امروز  با اعلام این خبر، اظهار کرد: در شرایط کنونی که امکان اجرای برنامه های هنری با حضور مستقیم مخاطبین وجود ندارد، فضای مجازی بستری مناسب برای اجرای برنامه‌هایی مانند کنسرت های موسیقی و برگزاری نمایشگاه های هنری است.

او افزود: در تازه ترین اقدام، شب گذشته شاهد اجرای کنسرت موسیقی مجازی گروه "نوای سیمره" با خوانندگی مهران غضنفری بودیم که با استقبال خوبی مواجه گردید و حتی علاقه مندان موسیقی لرستان در سایر کشورها نیز از این اجرا بهره مند شدند.

 معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان تصریح کرد: پاسخگویی به نیاز علاقه مندان به موسیقی اصیل لرستان، هدف اصلی برگزاری این کنسرت بود و به دنبال آن هستیم که با برگزاری نمایشگاه های هنری مجازی، امکان حضور سایر رشته های هنری در بستر فضای مجازی را نیز فراهم آوریم.

 رحمتی در پایان با اشاره به اجرای  پویش " هنرمندان در کنار مردم " طی اسفند ماه ۱۳۹۸ و فروردین ماه ۱۳۹۹ در بستر اینستاگرام، خاطر نشان ساخت: طی این برنامه نزدیک به ۳۰۰ کلیپ هنری توسط هنرمندان رشته های مختلف، به خصوص موسیقی، بارگذاری گردید که با استقبال بسیار خوب علاقه مندان روبرو شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز