رییس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی ،درمانی خلخال:

آمار افراد مبتلا به کرونا در خلخال افزایش یافته است

۱۳۹۹/۰۲/۰۷ - ۱۲:۴۰:۲۶
کد خبر: ۹۹۳۶۴۰
آمار افراد مبتلا به کرونا  در خلخال افزایش یافته است
دکتر ابوالفضل باقری با اشاره به اینکه آمار افراد مبتلا به کرونا درروزهای اخیر در این شهرستان افزایش یافته و ادامه این روند نگران‌کننده است افزود: در چنین شرایطی عدم برگزاری جلسات اداری باید جدی گرفته شود.

به گزارش خبرگزاری برنا، ابوالفضل باقری گفت: مسوولان دستگاه‌های اجرایی با استفاده از امکانات اینترنتی بدون برگزاری جلسات حضوری صورت ویدیو کنفرانس و یا هر وسیله ارتباطی غیرحضوری می‌توانند مسائل اداری روزانه را تبادل نظر کنند.

او گفت: شرایط عادی و مناسبی برای برگزاری جلسات حضوری اداری حتی با رعایت فاصله حاضران در جلسه ،استفاده از ماسک و استفاده از سالن‌های اجتماعات بزرگ وجود ندارد.

وی افزود: از عموم مردم نیز درخواست می‌شود از برگزاری هرگونه اجتماعات صنفی ،جلسات غیراداری و یا نشست‌های مختلف در اماکن عمومی برای مبتلا نشدن به کرونا پرهیز کنند.

دکتر باقری اعمال محدودیت تردد در راه‌های ارتباطی منتهی به استان گیلان برای گذر از مرحله سخت کرونا را ضروری دانست و بیان کرد: دلیل افزایش بیماران کرونایی در خلخال علاوه بر افزایش تردد مسافران شهرهای همسایه به این شهرستان ، گشایش بازار و افزایش بی‌توجهی مردم به موارد پیشگیری و مقابله با کرونا است.

او گفت: انتظار از مردم همکاری با ستاد مقابله با کرونا در اجرای گام دوم فاصله‌گذاری اجتماعی و همچنین در خانه ماندن و پرهیز از ترددهای غیرضروری در شهر و یا رفتن به مسافرت تا زمان عادی شدن شرایط اجتماعی و قطع زنجیره کرونا است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز