مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان البرز خبرداد:

کاهش ۲.۱ درصدی تلفات شبکه برق البرز در سال ۹۸

۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۱۱:۱۷:۰۵
کد خبر: ۹۹۴۶۱۷
کاهش ۲.۱ درصدی تلفات شبکه برق البرز در سال ۹۸
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان البرز با اشاره به کاهش 2.1 درصدی تلفات شبکه برق استان در سال گذشته گفت: در سال 98 بیش از 60 هزار مشترک به تعداد مشترکین این شرکت افزوده شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، بهنام بیات اظهار کرد: در سال 98شاهد رشد 9 درصدی مصرف در بخش تجاری و 3.5 درصدی بخش خانگی بوده ایم که لازم است در این خصوص با استفاده از پتانسیل خوب این دو بخش در زمینه پیک سایی استفاده کافی را داشته باشیم.

وی افزود: در سال گذشته برای اولین بار در کشور شاهدکاهش 2.1 درصدی درخصوص تلفات شرکت بودیم که این امر پسنده ای است و لازم است این مهم تداوم پیدا کند.

بیات به دیگر دستاورد شرکت برق البرز در سال گذشته اشاره کرد وگفت:سال 98 با میزان 99درصد وصول مطالبات موفق به کسب رتبه سوم در بین تمامی شرکت های توزیع کشور شدیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان البرز رشد  5.2 درصدی مشترکین برق را در البرز مورد اشاره قرارداد و گفت: این رقم از متوسط کشوری که 3.2 درصد بوده، بیشتر است.

وی در پایان از درآمدزایی 180 میلیارد ریالی از طریق تهاتر در سطح استان طی سال قبل خبرداد وگفت: این میزان در سال جدید باید به  رقم 300 میلیارد ریال برسد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز