اولین جلسه شورای اداری شهرستان کلاردشت در سال ۹۹

پولادی: پروتکل‌های بهداشتی جهت جلوگیری و ریشه‌کن کردن کامل این بیماری در کلاردشت باید در دستور کار باشد

۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۱۱:۲۵:۱۹
کد خبر: ۹۹۴۶۳۳
پولادی: پروتکل‌های بهداشتی جهت جلوگیری و ریشه‌کن کردن کامل این بیماری در کلاردشت باید در دستور کار باشد
فرماندار کلاردشت در اولین جلسه شورای اداری این شهرستان در سال 99 گفت: پروتکل‌های بهداشتی جهت جلوگیری و ریشه‌کن کردن کامل این بیماری در کلاردشت باید در دستور کار باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کلاردشت؛ اولین جلسه شورای اداری شهرستان کلاردشت در سال جدید به ریاست کامران پولادی، فرماندار و با حضور اعضای شورای تامین و شورای اداری و جمعی از خبرنگاران به منظور اتخاذ تمهیدات لازم پیرامون دستورالعمل‌های مربوطه در راستای گام دوم فاصله‌گذاری هوشمند و همچنین تحقق فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر کمک مومنانه و همدلی در سالن شهید رجایی آموزش و پرورش برگزار شد.

در این جلسه کامران پولادی، فرماندار کلاردشت، ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و قبولی طاعات و عبادات به مهمترین اولویت‌های شهرستان در سال جدید اشاره کرد.

وی در ادامه به ارائه گزارش اجرای گام اول فاصله اجتماعی در پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا پرداخت و با تاکید بر اجرایی شدن گام دوم فاصله‌گذاری هوشمند خواستار رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی جهت جلوگیری و ریشه‌کن کردن کامل این بیماری در سطح شهرستان کلاردشت شد.

فرماندار کلاردشت با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در نیمه شعبان در رابطه با مواسات و کمک مومنانه به رزمایش مواسات و همدلی در سطح شهرستان و بر لزوم استفاده از همه ظرفیت‌ها در تحقق طرح حمایتی مواسات و کمک مومنانه به آسیب دیدگان از شیوع ویروس کرونا تاکید کرد.

در ادامه این جلسه از کارگزاران حوزه سلامت و مدیریت بهینه شهرستان در پیشگیری از شیوع بیماری کرونا تقدیر و تشکر شد.

گفتنی است در پایان جلسه از زحمات مدیریت قبلی جهاد کشاورزی مهندس مرید جعفرصالحی تقدیر و مهندس علی محمودی به‌عنوان سرپرست جدید این اداره معرفی شد.

photo_2020-04-27_15-17-14

photo_2020-04-27_15-18-49

photo_2020-04-27_15-19-09

photo_2020-04-27_15-19-42

photo_2020-04-27_15-19-18

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز