شانس کسب سهمیه المپیک برای دختران دونده خراسانی

۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۱۳:۲۱:۳۳
کد خبر: ۹۹۴۷۲۴
شانس کسب سهمیه المپیک برای دختران دونده خراسانی
نایب‌رئیس بانوان هیئت دوومیدانی خراسان رضوی گفت: با توجه به اینکه المپیک به تعویق افتاده است، ورزشکاران شانس بیشتری برای کسب سهمیه و جواز حضور در المپیک دارند. در بین دختران دوومیدانی‌کار از تکتم دستاربندان به‌عنوان یکی از شانس‌ها یاد می‌شود.
به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، هما بیگی درباره مهم‌ترین موضوعی که در سال جدید در بخش بانوان با آن روبه‌رو هستند، گفت: بزرگ‌ترین دغدغه ما داشتن باشگاه در رقابت‌های لیگ کشور است. سال گذشته دقیقه ۹۰ توانستیم حامی مالی پیدا کنیم و در رقابت‌ها حاضر شویم. سال قبل با نام باشگاه شهر مشهد با حمایت شهرداری راهی میدان شدیم. اما متأسفانه امکان عمل به این قول‌ها مهیا نشد. بعد از آن هزینه قرارداد ورزشکاران با کمک اداره کل و درآمد هیئت دوومیدانی از اجاره سالن‌ها پرداخت شد.
نایب‌رئیس هیئت دوومیدانی خراسان رضوی ادامه داد: با توجه به این تجارب و اینکه سال‌ها ورزشکاران و استعداد‌های خوب ما از لیگ کشور به‌دلیل نبود اسپانسر دور بودند، دیگر نمی‌خواهیم این شرایط تکرار شود و از ابتدای سال به‌دنبال حل این موضوع هستیم. در جلسه با سروری، مسئول امور ورزش بانوان استان، این دغدغه را مطرح کردم. قول‌هایی ازسوی اداره کل داده شد و گفتند که این موضوع را حل می‌کنند و امسال در لیگ مشکلی بابت حامی مالی نخواهیم داشت. در جلسه‌ای که با مسئول امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان داشتیم، طی آن گزارش عملکرد سه‌ماهه پایانی سال هم ارائه شد. همچنین فعالیت‌های مجازی ورزشکاران گزارش داده شد.
وی درباره تمرینات دختران دوومیدانی‌کار مشهد در ایام قرنطینه اظهار کرد: ورزشکاران دوومیدانی‌کار به تمرین در پیست یا فضای باز نیاز دارند. در این ایام تمامی فضا‌های ورزشی تعطیل بوده و هیچ ورزشکاری اجازه حضور در پیست را نداشته است؛ اما دونده‌ها همگی در فضا‌های باز مانند بیرون از شهر تمرینات خود را پیگیری می‌کنند. بیگی خاطرنشان کرد: اگر شرایط عادی بود، در فروردین و اردیبهشت، سرمان خیلی شلوغ بود و ورزشکاران عازم مسابقات مختلف بودند. هفتم فروردین قهرمانی بزرگ‌سالان آسیا بود و رقابت‌های جوانان قطر و نیز مسابقات صحرانوردی از دیگرمسابقات بود که همگی لغو شدند. در رقابت‌های صحرانوردی نیز از ۶ ورزشکاری که قرار بود اعزام شوند، ۵ نفر از دختران دونده مشهد بودند. فدراسیون تاکنون هیچ تقویمی درباره رویداد‌های پیش‌رو به استان‌ها ارائه نکرده است و هیچ اطلاعی از زمان احتمالی برگزاری رقابت‌ها نداریم.
بیگی با بیان اینکه امسال به موفقیت‌های بین‌المللی دختران استان بسیار امیدوار هستیم، تصریح کرد: اگر رقابت‌ها پس از مهیاشدن شرایط برگزار شود، قطعا می‌توانیم چندین مدال خوش‌رنگ داشته باشیم. با توجه به اینکه المپیک به تعویق افتاده است، ورزشکاران شانس بیشتری برای کسب سهمیه و جواز حضور در المپیک دارند. در بین دختران دوومیدانی‌کار از تکتم دستاربندان به‌عنوان یکی از شانس‌ها یاد می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز