فرماندار پلدختر:

اقدامات خوبی در بازسازی زیرساخت های ورزشی پلدختر انجام گرفته است / ساختمان قدیم بهزیستی به معضلی برای شهرستان تبدیل شده است

۱۳۹۹/۰۲/۱۰ - ۱۳:۵۷:۲۵
کد خبر: ۹۹۵۲۹۰
اقدامات خوبی در بازسازی زیرساخت های ورزشی پلدختر انجام  گرفته است / ساختمان قدیم بهزیستی به معضلی برای شهرستان تبدیل شده است
حسن رضاییان گفت: :ساختمان قدیم بهزیستی به پاتوق معتادان و معضلی برای شهرستان تبدیل شده است .

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ رضاییان در جلسه شورای ورزش و ستاد ساماندهی امور جوانان  ،اظهارکرد :ساختمان قدیم بهزیستی به پاتوق معتادان و معضلی برای شهرستان تبدیل شده و باید ظرف یک هفته با اخذ مجوز از استان، تخریب شود.

اوافزود: تمام پمپاژهای شهرستان تا پایان سال ۹۹ راه اندازی خواهند شد تا کشاورزان بتوانند از آنها استفاده کنند.

رضاییان تصریح کرد:  میانگین گازرسانی روستایی در پلدختر ۶۰ درصد است  و طی ۵ماه آینده روستاهای زیادی از جمله روستاهای مسیر افرینه، بن لار، واشیان و زیودار گازرسانی خواهند شد و این رقم به ۹۰درصد خواهد رسید.

او بیان کرد: در حوزه ورزش اقدامات خوبی در بازسازی زیرساخت ها صورت گرفته اما انتظار داریم بازسازی مجموعه های ورزشی اثر گذارتر باشد.

فرماندار پلدختر با بیان اینکه مبلغ قابل قبولی برای بازسازی جاده پلدختر به خرم آباد مصوب شده است،یادآورشد: خیلی از مردم به سبب بیماری کرونا دچار خسارت شدند که بایستی همه مسئولان کمک کنند تا به آسیب دیدگان  مساعدت‌ های لازم صورت گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز