نماینده ولی فقیه در کرمانشاه:

استان ما در بحث مبارزه با کرونا کارنامه کاملا موفقی دارد

۱۳۹۹/۰۲/۱۰ - ۱۷:۳۰:۵۲
کد خبر: ۹۹۵۳۲۵
استان ما در بحث مبارزه با کرونا کارنامه کاملا موفقی دارد
امام جمعه کرمانشاه گفت: در زمینه مبارزه با بیماری کرونا کرمانشاه جزء استان های خوب به برکت همکاری خوب مردم و حضور مسؤولان قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا، «آیت الله مصطفی علما» امروز در نشست هم اندیشی شورای اهل سنت استان کرمانشاه اظهار کرد: یکی از مسائلی که از چندی پیش کشور درگیر آن شده بحث کرونا است که انصافاً استان کرمانشاه در این زمینه خوب و موفق عمل کرده است و همه مدیران و مسوولان پای کار آمدند.

امام جمعه کرمانشاه ادامه داد: برای مبارزه با بیماری کرونا همه مدیران تلاش کردند و در این زمینه کرمانشاه جزء استان های خوب به برکت همکاری خوب مردم و حضور مسوولین قرار دارد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: نیروهای نظامی هم در بحث مبارزه با بیماری کرونا خدمات خوبی ارایه کردند و بواسطه همین اقدامات و تلاش های مدیران استان، همه پای کار آمدند.

آیت الله علما در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فضلیت ماه مبارک رمضان گفت: باید سعی کنیم تا آنجایی که می توانیم به مضامین و افق ماه مبارک رمضان نزدیک شویم زیرا فضلیت این ماه بسیار زیاد و ارزشمند است.

وی ادامه داد: خداوند متعال با قراردادن ماه مبارک رمضان انسان ها را دعوت به معرفت و شناخت در مسیر حقیقت و ارزش های والای انسانی کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه عنوان کرد: ماه مبارک رمضان تنها ماهی است که در قرآن کریم اسم آن آورده شده و مهمترین اقدامات در ماه مبارک رمضان معرفت در مسیر حق است لذا اسم ماه مبارک رمضان را باید با تکریم بیاوریم.

آیت الله علما گفت: فلسفه وجودی انسان ها همان تقوا است که یکی از بهترین راه های رسیدن به تقوا، تزکیه نفس مانند انجام اعمالی همچون روزه گرفتن است.

امام جمعه کرمانشاه در پایان سخنان خود یکی از وظایف علما و روحانیون را آگاهی بخشی به جامعه به ویژه جوانان عنوان کرد و گفت: دنیا با فکر جوان کار دارد لذا باید با جهت دهی و هدایت فکر جوانان جامعه را به سمت شکوفایی و بالندگی هر چه بیشتر سوق دهیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز