حال ناشاد شاد

۱۳۹۹/۰۲/۱۱ - ۱۱:۴۱:۱۹
کد خبر: ۹۹۵۶۲۷
حال ناشاد شاد
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: در حال حاضر از یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر دانش‌آموز استان خراسان رضوی کمتر از ۵۰۰ هزار نفر از اپلیکیشن شاد استفاده می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از نیشابور، قاسمعلی خدابنده در نشست تودیع و معارفه رییس اداره آموزش و پرورش نیشابور افزود: این وضعیت نشان می‌دهد که هنوز بخش زیادی از دانش‌آموزان نتوانسته‌اند از این فرصت بهره‌مند شوند که بخشی از آن به خاطر فراهم نبودن زیرساخت‌هاست و در جاهایی هم ما مشکلاتی داریم که به زودی رفع خواهد شد.

وی اضافه کرد: آموزش مجازی تنها مختص سامانه شبکه آموزش دانش‌آموزی(شاد) نیست و پیش از آن هم همکاران ما آموزش‌های مجازی را به صورت کلاس‌های آنلاین و محتواهای آموزشی بارگذاری شده انجام می‌دادند و بخشی از دانش‌آموزان هنوز از این کلاس‌ها استفاده می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: امتحانات نهایی پایه دوازدهم از ۱۷ خرداد ماه به طور حتم به صورت حضوری و با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در حوزه‌های امتحانی برگزار می‌شود.

خدابنده افزود: امتحانات دوره متوسطه اول و دوم که غیر نهایی است در صورتی که ستاد ملی مبارزه با کرونا مجوز لازم را صادر کند به صورت حضوری و در غیر این صورت به شکل غیرحضوری برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: دوره ابتدایی هم آزمون ندارد و به صورت ارزشیابی کیفی - توصیفی است که توسط معلمان با توجه به سوابق دانش‌آموزان در طی سال تحصیلی نمره‌گذاری خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: دانش‌آموزان و معلمان نیشابور در بسیاری از حوزه‌های قرآنی، علمی، ورزشی، پژوهشی و قرآنی موفق به کسب رتبه‌های برتر کشوری می‌شوند و این‌ امر جز در سایه همدلی، تلاش و مدیریت صحیح اتفاق نمی‌افتد و نیشابور جزء شهرهای مهم در حوزه‌های مختلف در استان و کشور است و در آموزش و پرورش خراسان رضوی هم تاثیرگذاری شهرستان نیشابور به حدی است که اگر توفیقات همکاران ما و دانش‌آموزان نیشابور را در طول سال تحصیلی از سایر موفقیت‌های آموزش و پرورش استان‌ کم کنیم شاید در آن سال حرفی برای گفتن نداشته باشیم.

خدابنده افزود: امیدواریم با حضور مدیریت جدید مجموعه این موفقیت‌ها ادامه باید و شاهد توفیقات بیشتر دانش‌آموزان و معلمان نیشابور باشیم.

فرماندار نیشابور هم در این مراسم گفت: اگر توسعه‌ای قرار است اتفاق بیفتد باید از بستر آموزش و پرورش شروع شود و اگر نه ناموفق خواهد بود و سهم معلمان به عنوان معیارهای اصلی تعلیم و تربیت در جامعه و کسانی که تبدیل سرمایه‌ها به ثروت در حوزه منابع انسانی به دست ایشان اتفاق می‌افتد بسیار مهم است.

علیرضا قامتی افزود: آموزش و پرورش متعلق به همه مجموعه‌هاست به همین خاطر ارکان اصلی شهرستان در شورای آموزش و پرورش حضور دارند تا تصمیمات نهایی، معدل و میانگین تصمیمات کل شهرستان باشد.

وی اظهار داشت: مدیرانی که در شهرستان نیشابور حضور پیدا می‌کنند باید حداقل توانشان در حد معاونت مدیر کل باشد زیرا نیشابور از ظرفیت‌ و توانمندی‌های فوق‌العاده‌ای برخوردار است و استفاده از این فرصت‌ها نیازمند مدل‌های دقیق مدیریتی و علمی است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز