به همت کمیسیون اوقات فراغت و نشاط اجتماعی:

البرز صاحب خانه اوقات فراغت شد

۱۳۹۹/۰۲/۱۱ - ۱۴:۴۴:۱۸
کد خبر: ۹۹۵۷۰۴
البرز صاحب خانه اوقات فراغت شد
رییس کمیسیون اوقات فراغت و نشاط اجتماعی مجمع جوانان استان البرزگفت: صاحب خانه شدن این کمیسیون به منظور خدمات رسانی بهینه به شهروندان در حوزه های غنی سازی اوقات فراغت و نشاط اجتماعی استان است.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، علی فلاحی اظهار کرد: همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) در اواخر اردیبهشت ماه شاهد افتتاح رسمی دفتر خانه فراغت خواهیم بود.

وی ادامه داد: خدمات رسانی بهینه به شهروندان در حوزه های غنی سازی اوقات فراغت و نشاط اجتماعی از اهداف راه اندازی این خانه است.

نایب رئیس این کمیسیون نیز با تاکید بر اینکه، براساس یافته های پژوهشگران، جوانان و نوجوانانی که اوقات فراغت مفید و مطلوبی دارند از لحاظ اقتصادی بازده مطلوب تری دارند و عمر بیشتری می کنند، برنامه ریزی مفید برای اوقات فراغت را معرف فرهنگ و میزان توسعه یافتگی جامعه عنوان کرد.

محسن پوراسماعیل اظهار کرد: اگر در این دوران نظارت کافی بر فعالیت جوانان و نوجوانان صورت نگیرد، می تواند به عنوان تهدیدی جدی تلقی شود؛ زیرا بسیاری از مشکلات و ناهنجاری ها از سوی برخی جوانان و نوجوانان در ایام تعطیل و زمان بیکاری آنها صورت می گیرد.

به گفته این عضو کمیسیون، در کشور ما کمی به فصل تابستان مانده همه به فکر اوقات فراغت جوانان و نوجوانان و برنامه ریزی برای آنها می افتند که این یکی از ضعف های برنامه ریزی است.

وی اضافه کرد: در مجموع برنامه ریزی مسئولان برای اوقات فراغت جوانان و نوجوانان باید نخست احساس رضایت و شادی آنها را به همراه داشته باشد و سپس با آموزش و برنامه های فرهنگی،علمی و پرورشی جوانان و نوجوانان را به سمت زندگی متعال سوق دهد.

نایب رییس کمیسیون اوقات فراغت مجمع جوانان استان البرز ابراز امیدواری کرد؛ با راه اندازی این خانه و فعالیت مستمر و پویای آن بتوانیم نقشی جدی در غنی سازی اوقات فراغت جامعه و برنامه ریزی در این خصوص ایفا کنیم.

 

نظر شما