پیام تبریک فرماندار کلاردشت به مناسبت روز معلم

۱۳۹۹/۰۲/۱۱ - ۲۳:۰۹:۴۷
کد خبر: ۹۹۵۷۸۳
پیام تبریک فرماندار کلاردشت به مناسبت روز معلم
‍ کامران پولادی، فرماندار کلاردشت، در پیامی فرا رسیدن دوازدهم اردیبهشت ماه روز «معلم» را به همه فرهنگیان به ویژه معلمین این شهرستان تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از کلاردشت؛ متن پیام بدین شرح است:

در تفکر دینی ما معلم روشنگر چراغ فروزان هدایت و نجات بخش آدمیان از ظلمت جهل ونادانی است؛ معلمی شغل انبیاء است و همچنین جایگاه معلم در باور و ارزش های ملت مسلمان ما، جایگاهی رفیع و ارزشمند است. بی‌تردید، تجلیل از معلمان و فرهنگیان شریف، تکریم منزلت رفیع علم و علم آموزی است و چه بهانه‌ای نیکوتر از سالروز شهادت استاد فرزانه شهید مرتضی مطهری، برای بزرگداشت مرتبت والای معلم تا مقام رفیع معلمین را ارج نهیم و قدردان و سپاسگذار این میراث داران انبیاء الهی و اربابان معرفت باشیم.

استادِ شهید مرتضی مطهری شخصیتی اثرگذار و چهره‌ای مشعشع در دوران رویش و رشد انقلاب اسلامی ایران بوده است. وی به عنوان متفکری اندیشمند و فیلسوفی بزرگ، مجاهدانه در راستای روشنگری و احیای تفکر دینی گام برداشت و در این راه مقدس، آماج تیر بدخواهان و کج اندیشان قرار گرفت و نام خود را به عنوان معلم راستین انقلاب اسلامی جاودانه ساخت.

اینجانب در سال مزین به نام «جهش تولید»، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معلم فرهیخته استاد شهید مرتضی مطهری و شهدای والامقام سنگر مقدس تعلیم و تربیت، فرارسیدن روز معلم را به همه معلمین، مربیان، دبیران، آموزگاران، فرهنگیان و تلاشگران صبور، متعهد و سخت‌کوش عرصه فرزانگی و دانایی تبریک و تهنیت عرض نموده، توفیقات همگی این عزیزان را در خدمت به رشد و بالندگی و اعتلای فرهنگ و اندیشه میهن عزیز اسلامی، از درگاه خداوند مسألت دارم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز