بهبود وضعیت بهداشت و درمان برای مقابله با کرونا در تکاب

۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۰۷:۰۰:۵۸
کد خبر: ۹۹۵۹۸۸
بهبود وضعیت بهداشت و درمان برای مقابله با کرونا در تکاب
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی ضمن بازدید از بیمارستان تکاب و بخش بستری بیماران کرونایی درباره متبلایان به کرونا در شهرستان تکاب گفت: در ابتدا تکاب به دلیل میهمانانی که از شهرهای تهران، قم و البرز در تعطیلات به این شهر سفر کردند، جزو شهرهای آلوده استان شده و تعداد بیماران بستری و فوتی در این شهر بالا رفت اما با اتخاذ تدابیر لازم و همچنین بیماریابی به موقع در این شهرستان، بیماری کرونا مدیریت شده است.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، جواد آقازاده با بازدید از مرکز ۱۶ ساعته تکاب افزود: تعداد مراجعین به مرکز ۱۶ ساعته در تکاب کاهش یافته است با این حال توصیه های لازم به مسئول شبکه بهداشت یادآوری شد.

وی درباره مرکز شبکه بهداشت تکاب نیز بیان کرد: مرکز شبکه بهداشت تکاب بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که برای تکمیل این شبکه ۲ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافت تا در اسرع وقت تکمیل شده و به بدنه بهداشت این شهر افزوده شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی درباره بیمارستان ۶۴ تختی تکاب گفت: بیمارستان جدید تکاب ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

آقازاده درباره تجهیزات این بیمارستان افزود: تجهیزات پزشکی بیمارستان تکاب بیش از ۲ سال توسط دانشگاه علوم پزشکی خریداری و آماده شده و در انبار نگه داری می شوند که در صورت تکمیل این بیمارستان که توسط مسکن و شهرسازی ساخته می شود، تجهیزات مورد استفاده قرار می گیرند.

به گفته آقازاده، دو دستگاه آمبولانس نیز در شهرستان تکاب به منظور خدمات رسانی بهتر به بیماران کرونایی تعمیر و تجهیز می شوند.

نظر شما
پرونده ویژه