آخرین و جدیدترین آمار مبتلایان و فوتی های ناشی از کرونا تا نیمه اردیبهشت ۹۹ در استان کرمانشاه

۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۱۷:۳۰:۰۷
کد خبر: ۹۹۷۵۱۲
آخرین و جدیدترین آمار مبتلایان و فوتی های ناشی از کرونا تا نیمه اردیبهشت ۹۹ در استان کرمانشاه
طبق اعلام ستاد مدیریت کرونا طی 24 ساعت گذشته 40 کرمانشاهی دیگر به ویروس کووید-19 مبتلا شده‌اند. مجموع مبتلایان به کرونا یک هزار 531 نفر است که 80 نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا در خصوص آخرین وضعیت ابتلای بیماران به ویروس کووید-19 در استان، اظهار داشت: در 24 ساعت گذشته، 40 مورد جدید مبتلا به کووید-19 در کرمانشاه شناسایی شد که از این تعداد 15 نفر بستری و 25 مورد نیز سرپایی بودند.

مهدی محمدی افزود: از ابتدای شیوع اپیدمی کرونا در استان، یک هزار و 531 نفر به این ویروس مبتلا شده‌اند که متاسفانه 80 نفر جان خود را از دست دادند.

دبیر اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا ادامه داد: طی 24 ساعت گذشته، متاسفانه 2 فوت نفر به دلیل ابتلا به این ویروس جان خود را از دست دادند که یک نفر مربوط به شهرستان هرسین و دیگری نیز از شهرستان روانسر بوده است.

وی افزود: در استان هفت هزار و 25 آزمایش تشخیص کرونا صورت گرفته است و در حال حاضر 155 نفر در بیمارستان‌های استان بستری هستند و مجموع بیماران مشکوک و قطعی به این ویروس نیز 2 هزار و 657 نفر بوده‌اند که در بیمارستان‌های استان بستری شدند.

 

 

نظر شما