مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان اردبیل:

زندان‌های استان اردبیل روزانه ضدعفونی می شود

۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۰۷:۰۰:۰۰
کد خبر: ۹۹۷۶۲۳
زندان‌های استان اردبیل روزانه ضدعفونی می شود
مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان اردبیل گفت: با تدابیر پیشگیرانه تمام زندان‌های این استان فعلا عاری از ویروس کرونا بوده و از زمان شیوع این ویروس در استان تاکنون حتی یک زندانی مبتلا به این بیماری نشده است.

به گزارش برنا،سیدمجتبی حسینی روز دوشنبه در بازدید از زندان خلخال افزود: با ضدعفونی روزانه زندان‌ها و قرنطینه بموقع از شیوع و سرایت بیماری کرونا در زندان‌های استان جلوگیری شد.

او با بیان اینکه رصد زندان‌ها به صورت روزانه ادامه دارد و تمام تلاش‌ها بر این است که زندان‌ها را همچنان عاری از ویروس نگهداریم، اظهارداشت: با توجه به بررسی اقدامات انجام شده از اماکن بهداشتی ، اقامتی در جهت بالا بردن ضریب پیشگیری از شیوع احتمالی ویروس کرونا صادر شده و از متولیان امر درخواست می‌شود تا ضمن آموزش تمام پروتکل‌های ابلاغی و بخشنامه‌های صادره درباره پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در زندان را به صورت جدی اجرا نمایند.

فروزان ، رییس زندان خلخال نیز در این بازدید با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در کمک به خانواده زندانیان نیازمند مالی از حمایت‌های مدیرکل زندان‌های استان برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در زندان تقدیر کرد.

وی گفت: با حمایت ستاد اداره کل و آموزش‌های انجام شده در راستای پیشگیری از شیوع این ویروس و اجرای دستورالعمل‌ها هیچ مورد مشکوکی در زندان نداریم. 

رییس زندان خلخال افزود: با بیماریابی روزانه و رصد زندانیان تازه وارد این بیماری در زندان تحت کنترل می‌باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز