پدیده، پدیده بی‌قانونی بود

۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۱۳:۵۴:۰۵
کد خبر: ۹۹۷۸۹۴
پدیده، پدیده بی‌قانونی بود
رئیس کل دادگستری خراسان رضوی نیز در ادامه این بازدید گفت: شرکت پدیده، پدیده ای از بی قانونی و شفاف نبودن با آینده تاریک بود که امروز به معنای واقعی به پدیده ای با آینده روشن تبدیل شده است.

غلامعلی صادقی در بازدید از روند عملیاتی پروژه پدیده شاندیز افزود: قبل از حضور آقای رزم حسینی به عنوان استاندار، مشاوران می گفتند برای جمع کردن تجمع سهامداران پدیده، راهی غیر از فروش این شرکت و پرداخت مطالبات وجود ندارد.

وی با تاکید به اینکه از برکات شهید قاسم سلیمانی، فرستادن هم رزم‌شان ( رزم حسینی) به خراسان رضوی بود که برای پدیده نیز برکاتی به همراه داشت. اگر مدیریت ایشان نبود پدیده قطعا وضعیت امروز را نداشت اظهارکرد: حکم دادگاه متهمان پدیده فصل الخطاب مشاجرات، منازعات و دعاوی بود.

صادقی افزود: امروز به مردم اعلام می‌کنیم که به عنوان خادمان شما، از مدعیان سلب امتیاز شده است و اموال و سرمایه تان به شما تحویل داده می‌ شود. از این پس، محوریت کار با مدیران و سهامداران پدیده خواهد بود و دیگر قرار نیست ما در مورد آینده مجموعه و بالندگی آن تصمیم بگیریم بلکه صرفا حمایت می کنیم.

رئیس کل دادگستری خراسان‌رضوی گفت: در این مدت، سهامداران صدمه دیدند اما مطمئن باشند با اقدامات انجام شده صبرشان نتیجه داده است. از آنها می خواهیم دلگرم باشند و از مال، سرمایه و شرکت خودشان حمایت کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز