با موضوع کرونا؛

فیلم "یک آن زندگی " در البرز ساخته شد

۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۱۴:۴۰:۵۹
کد خبر: ۹۹۷۹۳۰
فیلم یک آن زندگی  در البرز ساخته شد
فیلم کوتاه " یک آن زندگی" با موضوع کرونا، توسط نویسنده و کارگردان البرزی با هدف قدردانی از خدمات کادر پزشکی و درمانی کشور ساخته شد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز؛ نویسنده و کارگردان فیلم «یک آن زندگی» اظهار کرد: زحمات کادر درمان در این برهه حساس با هیچ‌چیزی قابل جبران نیست و ما برای بیان این زحمات از تأثیرگذارترین شیوه استفاده کردیم.

مجید صاحبکاری افزود:  با توجه به اینکه تمام برداشت‌های این فیلم در محیط بیمارستان و در بخش مراقبت‌های ویژه صورت گرفت کار کردن برای بازیگران و عوامل فیلم همواره با استرس همراه بود.

وی با اشاره به داستان این فیلم،  بیان داشت : «یک آن زندگی» روایتی از ابتلای دختری به نام سارا به بیماری کرونا است که از زنده‌بودن خود قطع امید کرده و طی اتفاقاتی که در بیمارستان برای وی رخ می‌دهد امید خود را مجددا به دست می‌آورد.

صاحبکاری گفت: کرونا تجربه خوبی بود و به ما نشان داد باید برای همه زمان‌ها ضمن رعایت توصیه‌ها، ایمان و توکل خود را به خدا فراموش نکنیم.

این کارگردان  در پایان از تمام کسانی که درتهیه این فیلم یاری گر بودند به ویژه مدیریت و پرسنل بیمارستان امام خمینی (ره) کرج و دانشگاه علوم پزشکی استان البرز قدردانی کرد.

وی تاکید کرد: تجربه روزهای خانه‌نشینی و فداکاری کادر پزشکی کشور باید برای آیندگان به‌عنوان یک گنجینه حفظ شود و ما برای این مهم فیلم کوتاهی تولید کردیم که به قشر زحمت‌کش و بی‌ادعای درمان تقدیم می‌کنیم.

 گفتنی است این فیلم کوتاه به تهیه‌کنندگی حمید قدمگاهی در پانزدهم اردیبهشت‌ماه سال جاری از شبکه اول سیما پخش شد.

عوامل این فیلم کوتاه عبارت‌اند از: نویسنده و کارگردان: مجید صاحبکاری - تهیه‌کننده: حمید قدمگاهی – مشاور کارگردان: اسدالله صاحبکاری – دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: رضا ملاحسینی – دستیار تهیه: مصطفی شهیدی – مجری طرح: حسین کمر روستا (موسسه فرهنگی هنری شهر سایه) – مدیر تولید: مهدی امیری مطلق – تدوین و صداگذاری: محمد بصیری – مدیر تصویربرداری: یوسف سلیمی – نورپردازی: مصطفی کمال پور - صدابردار: علی کاظمی نژاد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز