استاندار البرز:

فرش قرمز برای سرمایه گذاری در البرز پهن شد

۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۱۵:۰۴:۱۶
کد خبر: ۹۹۷۹۴۱
فرش قرمز برای سرمایه گذاری در البرز پهن شد
استاندار البرز گفت: امسال البرز با رفع ممنوعیت شعاع ۱۲۰ کیلومتری برای اشتهارد، مجوز برای افزایش ۸۰۰ هکتاری شهرک صنعتی اشتهارد، گامهای موثری برداشته و فرش قرمز برای سرمایه گذاری در البرز پهن شده و به طور قطع برنامه های بسیاری در این زمینه خواهیم داشت.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز؛ عزیزاله شهبازی  در حاشیه اولین جلسه کمیته اقدام و مقابله با تحریم اظهار کرد: کمیته اقدام و مقابله با تحریم در البرز به دبیری اداره کل اطلاعات و با حضور فرمانداران و اعضای مرتبط با حوزه اقتصادی تشکیل جلسه داد تا با تبادل نظر و اتخاذ تدابیر عملیاتی نسبت به بازاریابی، توسعه صادرات، افزایش تولید و اشتغال، اقدام کند.

وی افزود: این کمیته با هدف بازاریابی، توسعه صادرات، افزایش تولید و اشتغال در استان طبق منویات مقام معظم رهبری در سال جهش تولید و راهبردهای دولت در این زمینه، اولین جلسه را تشکیل داد.

استاندار البرز خاطرنشان کرد: در این کمیته پیرو عمل به سیاست های اقتصادی دولت، دستورالعمل ۳۰ ماده ای اولویت‌های اقتصادی از سوی وزیر محترم کشور، برنامه ریزی خواهد شد.

وی تصریح کرد: امروز دولت در مسیر جهش تولید، به صورت برنامه محور در حال حرکت است و البرز مانند سال قبل پیشتاز و هدفمند خواهد بود و با اولویت گذاری صحیح، اقدام خواهد کرد.

شهبازی همچنین تاکید کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص عدم اتکا به اقتصاد نفتی و اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی که درون نگر و برون گرا است، البرز برای بازاریابی و توسعه صادرات وارد عمل شده است.

 

 

نظر شما