مدیرکل پست قم:

کرونا خرید اینترنتی را ۸۱ درصد افزایش داد

۱۳۹۹/۰۳/۱۸ - ۰۲:۰۰:۰۰
کد خبر: ۹۹۷۹۵۹
کرونا خرید اینترنتی را ۸۱ درصد افزایش  داد
مدیرکل پست قم گفت: خرید اینترنتی درایام شیوع کرونا نسبت به ۲ ماهه قبل از آن ۸۱ درصد افزایش داشت.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ ابوالفضل باقری منش گفت: ترافیک خرید اینترنتی پیش از شیوع کرونا در این استان حدود هفت هزار بسته پستی بود که این رقم با رشد چشمگیر در اسفندماه ۹۸ و فروردین ۹۹ به ۱۳ هزار بسته افزایش یافته‌است.

وی با اشاره به پویش«در خانه بمانیم و اینترنتی خرید کنیم» در ایام شیوع کرونا در کشور اظهار داشت: با اجرای این پویش شاهد استقبال و همراهی خوب مردم قم از این پویش بودیم که نشان از رویکرد مردم به استفاده از خدمات غیرحضوری است.

وی اظهار داشت: درایام شیوع کرونا که سیستم حمل‌ونقل عمومی زمین‌گیر و تردد بین استانی به شدت محدود شده بود، فعالیت پست بدون تعطیلی ادامه داشت و توانست در کمترین زمان ممکن بسته‌های پستی را در سطح استان و خارج از استان به مقصد برساند.

باقری منش، ادامه داد: تمام پستچی‌های استان به دستگاه کارت خوان و سامانه امضای الکترونیکی مجهز شده‌اند که این کار در راستای توسعه خدمات پست به مردم و لازمه توسعه تجارت الکترونیکی انجام شد.

وی ادامه داد: با اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند و برداشته شدن محدودیت‌های اعمال‌شده، روند نزولی خرید اینترنتی در هفته‌های اخیر را شاهد هستیم که این موضوع فرهنگ‌سازی برای خرید اینترنتی توسط مردم را نشان می‌دهد.

مدیرکل پست قم اظهار داشت: در راستای توسعه دولت الکترونیک و ارائه خدمات به صورت غیرحضوری، هم اکنون ۲۰ سامانه مختلف زیرمجموعه سازمان پست فعال‌شده و خدمات مختلفی را به مردم به صورت برخط ارائه می‌دهد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز