به دنبال احداث زمین تنیس در شهرستان‌ها هستیم

۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۲۳:۲۰:۱۲
کد خبر: ۹۹۸۱۰۴
به دنبال احداث زمین تنیس در شهرستان‌ها هستیم
رئیس هیئت تنیس خراسان رضوی گفت: ورزش تنیس خطر کمتری در مقایسه با سایر رشته‌های ورزشی برای ابتلا به بیماری کرونا دارد ولی با این حال تابع نظر ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، محمدرضا تدین در خصوص درخواست جامعه تنیس استان مبنی بر آغاز دوباره فعالیت‌های ورزشی این رشته با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، اظهار کرد: ما فقط تقاضای ورزشکاران را منعکس کردیم و به نوعی درخواست همه تنیسورهای کشور همین است. ورزش تنیس خطر کمتری در مقایسه با سایر رشته‌های ورزشی برای ابتلا به بیماری کرونا دارد، اما معتقدم باید نظر ستاد ملی کرونا در این زمینه اعمال شود و تابع این ستاد هستیم.

وی در خصوص آغاز مسابقات و تمرینات ورزشکاران در ایام قرنطینه ادامه داد: بدون مجوز اداره کل نمی‌توانیم مسابقه‌ای برگزار کنیم اما درخواست کردیم اگر قرار است اولویت‌بندی برای از سرگیری فعالیت ورزشی رشته‌ها به وجود آید، رشته تنیس از این اولویت بهره‌مند شود. در این ایام ورزشکاران در خانه و زیر نظر مربیان از طریق فضای مجازی و لایو اینستاگرام به تمرینات خود ادامه می‌دهند و فعالیت رسمی ندارند.

رئیس هیئت تنیس خراسان رضوی بیان کرد: در صحبتی که در روزهای قبل با سرپرست فدراسیون تنیس انجام دادم، موضوع احداث زمین و در شهرستان‌ها را مطرح کردم. از ایشان خواستم تا اجازه دهند در شهرستان‌ها به خصوص شهرستان‌هایی که دانشگاه دارند، حداقل یک زمین تنیس احداث کنیم. یقینا با اتمام وضعیت فعلی این موضوع در دستور کار قرار خواهد گرفت.

تدین با اشاره به برنامه‌ها و اهداف هیات تنیس پس از اتمام قرنطینه گفت: در ثامن یک مجموعه ورزشی بزرگ را طراحی کردیم. در تعاملی که با شهرداری مشهد داشتیم، قرار شد در هر پارک حداقل یک تا چهار زمین تنیس احداث کنیم و هر زمین را هم به یک تنیسور بدهیم تا ان شالله شاهد افزایش تنیسورهای مشهدی باشیم. طبق صحبت‌هایی که با اداره کل ورزش و جوانان داشتیم، مقرر شد زمین تنیس سجاد که مرکز پرورش تنیسور در مشهد بوده به بخش خصوصی داده نشود و از امسال در اختیار هیئت تنیس استان قرار خواهد گرفت.

وی در خصوص انتخابات فدراسیون تنیس هم یادآور شد: انتخابات فدراسیون تنیس هم به دلیل بیماری کرونا به تعلیق افتاد و احتمالا بعد از ماه مبارک رمضان، انتخابات این فدراسیون برگزار خواهدشد. رئیس فدراسیون که معلوم شود، برنامه‌های ما هم شفاف‌تر پیش خواهد رفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز