در راستای اطلاعیه شماره ۱۲ ستاد مقابله با کرونا

فعالیت اماکن ورزشی تا اطلاع ثانوی در استان تعطیل است

۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۱۲:۱۳:۱۵
کد خبر: ۹۹۸۳۵۸
فعالیت اماکن ورزشی تا اطلاع ثانوی در استان تعطیل است
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت : تمامی فعالیت های ورزشی ، اماکن ورزشی و باشگاه های خصوصی تا اطلاع ثانوی تعطیل است .

به گزارش برنا،سجاد انوشیروانی با اشاره به اطلاعیه شماره ۱۲ ستاد مقابله با کرونا در ورزش گفت : با توجه به اینکه وضعیت استان در خصوص ویروس کرونا سفید نیست تمامی فعالیت های ورزشی ، اماکن ورزشی و باشگاه های خصوصی تا اطلاع ثانوی تعطیل است .

او اظهارکرد : برابر اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا وضعیت شهرها به صورت هفتگی رصد می شود و تصمیمات بعدی بر اساس ارزیابی های روز اتخاذ می شود.طبق اعلام وزیر ورزش و جوانان در حال حاضر وضعیت ۱۳۲ شهر کشورمان از نقطه نظر شیوع کرونا سفید است بر این اساس باشگاه های ورزشی رشته های انفرادی و غیر گروهی در این شهرها که ارتباط فردی زیادی در آن ورزش ها وجود ندارد ، با رعایت دستورالعمل های بهداشتی مجاز هستند فعالیت خود را از روز ۱۶ اردیبهشت ماه آغاز کنند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با بیان اینکه باشگاه های ورزشی تا اطلاع ثانوی همچنان تعطیل خواهد بود .و مردم و ورزشکاران در زمان کرونا پویش ورزش در خانه را جدی بگیرندو با این طریق در گسترش ورزش تلاش کنند .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز