معاون سیاسی و امنیتی فرماندار خلخال:

اعلام وضعیت سفید وزارت بهداشت برای خلخال مربوط به ۲۶ فروردین است

۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۱۳:۰۱:۴۶
کد خبر: ۹۹۸۴۱۴
اعلام وضعیت سفید وزارت بهداشت برای خلخال مربوط به  ۲۶ فروردین  است
معاون سیاسی و امنیتی فرماندار خلخال گفت: شرایط فعلی برای حذف برخی از محدودیت‌های مربوط به فاصله‌گذاری اجتماعی و برگزاری اجتماعات مردمی در این شهرستان مناسب نیست.

به گزارش برنا،احمد قنبری روز چهارشنبه در جلسه ستاد نماز جمعه خلخال افزود: اعلام وضعیت سفید از سوی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی برای خلخال مربوط به آمار تا ۲۶ فروردین سال جاری است که در این فاصله ۲۰ روزه حتی یک بیمار کرونایی برای درمان به بیمارستان خلخال مراجعه نکرده بود.

وی اظهارداشت: پس از بازگشایی راه‌های ارتباطی و نیز آغاز فعالیت بازار و بی‌توجهی مردم به شرایط کرونایی ، تعداد بیماران روند صعودی به خود گرفته است.

وی گفت: از دیروز سه بیمار کرونایی جدید به جمع بیماران بستری در بیمارستان خلخال اضافه شده و در صورت ادامه چنین روندی اعمال محدودیت‌های بیشتر برای پیشگیری از افزایش مبتلایان به این ویروس دور از انتظار نیست.

او همچنین با اشاره به در پیش بودن تعطیلات عید فطر و پیش‌بینی ورود گردشگران به خلخال افزود: احتمال سفر صدها هزار نفر از مناطق مختلف کشور به خلخال دور از انتظار نیست و چنین شرایطی وضعیت کرونا را در این شهرستان بحرانی خواهد کرد.

معاون فرماندار خلخال با اعلام آمادگی برای همکاری با ستاد نماز جمعه خلخال برای برگزاری نماز عبادی ،سیاسی جمعه در صورت عادی شدن شرایط جامعه گفت: در صورت صدور دستور برگزاری نماز جمعه از سوی تهران امکان برگزاری  نماز جمعه در خلخال با رعایت موارد مربط به پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا ممکن است.

حجت‌الاسلام کریم اسدی ، امام جمعه خلخال نیز در این جلسه گفت: برگزاری نماز جمعه در خلخال تنها در شراطی ممکن است که مسوولان ستاد مقابله با کرونا وضعیت سفید و عادی شدن شرایط را تایید کنند.

وی استقرار گروه‌های کروناسنجی در مبادی ورودی مصلای نماز ، تعبیه امکانات استریل افراد ورودی به محل برگزاری نماز ، تهیه ماسک و دستکش برای نمازگزاران ، ضدعفونی مصلا یک ساعت قبل و بعد نماز و رعایت فاصله ۱.۵ متری نمازگزاران در صف نماز را ضروری دانست.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز