ارومیه میزبان رقابت برترین‌های ایران

۱۳۹۹/۰۲/۱۸ - ۱۲:۰۸:۰۵
کد خبر: ۹۹۸۸۰۱
ارومیه میزبان رقابت برترین‌های ایران
رقابت برترین‌های ایران با عنوان «ارومیه صدا» با هدف نمایش هنر، توانمندی‌ها و استعدادهای هموطنان سراسر ایران اسلامی به میزبانی شهر ارومیه برگزار خواهدشد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، محسن قلی‌پور در جمع خبرنگاران درباره این رویداد گفت: رقابت برترین‌های ایران با حضور هنرمندان، مستعدین و هموطنان سراسر ایران با هدف نمایش هنر و توانمندی‌ها در زمینه‌های مختلف به میزبانی مجتمع تجاری تفریحی تورک‌مال ارومیه برگزار خواهدشد.

وی ادامه‌داد: این برنامه با هدف نمایش توانمندی‌ها در تمام زمینه‌ها همچون ورزشی، موسیقی، حرکات نمایشی، کارآفرینی، کشاورزی و فرهنگی برنامه‌ریزی شده و تاکنون بالغ بر ۲۰۰ اثر از سراسر کشور و برخی کشورهای همسایه چون ترکیه و جمهوری آذربایجان ارسال شده است.

وی خاطرنشان کرد: علی‌رغم آغاز نشدن رسمی این رویداد بیش از ۲۰۰۰ هنرمند خواستار ثبت‌نام شده‌اند که با پایان اپیدمی کرونا، زمان برگزاری رویداد اعلام و از ثبت‌نام کنندگان و هنرمندان برای نمایش توانمندی خود دعوت خواهدشد.

قلی‌پور با اشاره به حمایت دستگاه‌های دولتی چون اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از این رویداد گفت: ارومیه‌صدا، صدایی برخاسته از توانایی، هنر و استعدادهای هر ایرانی است و می‌خواهد کاری متفاوت به نمایش بگذارد و با توجه به ظرفیت گردشگری شهر ارومیه این اتفاق می‌تواند به این منطقه رونق بخشد.

مسئول اجرایی رقابت برترین‌های ایران "ارومیه‌صدا" اظهارکرد: هموطنان برای ثبت‌نام در این جشنواره می‌توانند بدون محدودیت سنی از طریق صفحه اینستاگرامی «URMIASEDA» برای شرکت در این رقابت ثبت‌نام کنند.

مسئول اجرایی جشنواره ارومیه صدا اضافه کرد: برای ثبت‌نام شرکت‌کنندگان، هزینه‌ای دریافت نمی‌شود و فرد شرکت کننده توسط داوران استانی و کشوری و در ادوار بعدی توسط داوران بین‌المللی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

قلی پور با بیان اینکه فضایی از طرف مجتمع تجاری تفریحی تورک مال در ارومیه ایجاد شده تا تمامی هنرمندان و افراد دارای استعداد از سراسر کشور روی صحنه بیایند گفت: شاید به نظر برسد این رقابت تقلید از سایر برنامه‌ها بوده اما این برنامه متفاوت‌تر برگزار خواهد شد و صحنه‌ای است که در کنار به نمایش گذاشتن توانایی‌ها و استعدادها رقابتی را نیز برگزار می‌کند.

قلی‌پور افزود: هدف‌گذاری این رقابت، برگزاری آن بصورت سالیان متمادی است و در این خصوص برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته‌است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز