رتبه برتر ورزش کارگری خراسان رضوی از سوی وزارت تعاون

۱۳۹۹/۰۲/۲۰ - ۰۲:۵۵:۲۱
کد خبر: ۹۹۹۲۷۳
رتبه برتر ورزش کارگری خراسان رضوی از سوی وزارت تعاون
ورزش کارگری خراسان رضوی بر اساس عملکرد خود در سال 98 ، از سوی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی به عنوان استان برتر در کشور معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، رئیس هیئت ورزش کارگری خراسان رضوی در خصوص رتبه برتر ورزش کارگری که از از سوی وزارت تعاون ، کار و رفاه  اجتماعی اعلام شد گفت: ورزش کارگری استان در سال 98 با توجه به عنوان های کسب شده و میزبانی مسابقات کشوری عملکرد خیلی خوبی داشت که بر اساس ارزیابی های انجام شده، به عنوان استان برتر معرفی شد.

محمدیان به شاخص‌هایی که باعث شد ورزش کارگری استان در کشور برتر شود، اشاره کرد و افزود: از نظر وزارت تعاون ، کار و رفاه  اجتماعی آیتم های مختلفی وجود دارد و ما سعی کردیم در بحث برگزاری مسابقات مختلف رشته های ورزشی آقایان و بانوان، برگزاری جشنواره های فرهنگی ورزشی ، میزبانی از مسابقات کشوری، جذب حمایت های مالی ، برگزاری کلاس های آموزش مربیگری و … عملکرد خیلی خوبی داشتیم .

وی درباره  عملکرد ورزش کارگری سال گذشته اظهار کرد: خوشبختانه سال گذشته در هر دو زمینه ورزش انفرادی و گروهی اقدامات خیلی خوبی داشتیم. چند سال قبل بیشتر توجه ها در ورزش کارگری به اماکن بود، اما با تغییرات صورت گرفته در اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی، خوشبختانه به ورزش همگانی کارگری و اعزام به مسابقات توجه  بیشتری می شود.

وی خاطر نشان کرد: هم اکنون 27 انجمن ورزشی فعال در استان داریم که سال گذشته در رشته های مختلف هفت عنوان قهرمانی در کشور به دست آوردیم و اکنون نیز هزار ورزشکار سازمان یافته داریم.

محمدی درباره فعالیت ورزش کارگری در ایام کرونا هم گفت:در این ایام اماکن ورزشی زیر مجموعه ما تعطیل است. اما سعی کردیم با توجه به پویش « ورزش در خانه » در فضای مجازی مسابقاتی را در رشته های دارت، شطرنج، کاراته ، تکواندو و … برگزار کنیم.همچنین مسابقات رشته دارت کشوری هم در حال برگزاری است که دو نفر از خراسان رضوی به مرحله فینال راه یافته اند.

رئیس هیئت ورزش کارگری خراسان رضوی درباره برنامه های ورزشی سال جدید افزود:با توجه به ارائه تقویم ورزشی،امسال هم میزبانی چند مسابقه مهم کشوری را در مشهد داریم.همچنین پروژه جدید ورزش و مشاغل خانگی را هم در نظر داریم که در آینده اجرایی می کنیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز