ثبات در منطقه مهم ترین دستاورد مجلس دهم بود/ دولت باید مشرف بر مسائل کشور باشد

۱۳۹۹/۰۲/۲۰ - ۱۳:۵۵:۳۳
کد خبر: ۹۹۹۶۳۵
ثبات در منطقه مهم ترین دستاورد مجلس دهم بود/ دولت باید مشرف بر مسائل کشور باشد
نماینده مردم اشتهارد،کرج و فردیس در مجلس دهم گفت: دولت ما باید اشراف و کنترل‌ درستی روی مسائل کشور داشته باشد و در این زمینه در عملکرد دولت مشکلاتی وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، محمدجواد کولیوند نماینده مردم اشتهارد،کرج و فردیس در مجلس دهم شورای اسلامی، در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن همایش مجتمع فرهنگی، ورزشی میلاد برگزار شد، ضمن تشکر از کادر درمانی و آرزوی موفقیت برای کادر ردمان در شکست کرونا ویروس با اشاره به دستاوردهای مجلس دهم گفت: مهمترین دستاورد مجلس شورای اسلامی دهم در حوزه بین الملل ثبات در منطقه و غرب آسیا بوده است.

نماینده مردم اشتهارد، کرج و فردیس در مجلس دهم شورای اسلامی شهر با بیان اینکه در منطقه اتفاقات بسیاری افتاد و خیلی ها دنبال برهم زدن منطقه بودند اما در نهایت قدرت و ثبات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پایدار شد، اضافه کرد: مجلس شورای اسلامی در این فضا طرح سه فوریتی بسیار مؤثر و مفیدی را به تصویب رساند که منجر شد یکپارچه به مقابله با آمریکا بپردازیم.

وی اضافه کرد: همچنین مجلس در رابطه با مقابله با داعش در سوریه پشتیبانی های زیادی انجام داد و در نهایت منجر به شکست داعش شد؛ دستاورد مجلس دهم در حوزه بین الملل جایگاهی بود که در منطقه پیدا کرد که بینی خیلی از کشورهای جهان که از سال 2006 چشم طمع به تجزیه منطقه دوخته بودند را خاک مالید.

کولیوند درابطه با تغییرات قانون انتخابات، افزود: چندین جلسه متعددی با حضور مجلس، نخبگان، شورای نگهبان و سایر نهادهای مربوطه داشتیم که لایحه جامع انتخابات تدوین شد و پس از پیگیری پنج ساله لایحه به مجلس ارائه شد اما مشکلی که در این میان به وجود آمد نادیده گرفتن مسائل استانی بوده است.

وی در رابطه با رد صلاحیت خود در انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی گفت: حرف‌هایی در سینه دارم و باید با خود به گور ببرم.

نماینده مردم اشتهارد، کرج و فردیس در مجلس دهم شورای اسلامی شهر با بیان اینکه در طول انجام وظیفه همیشه پاسخگو بوده ایم، افزود: مردم به ما جواب نه ندادند بلکه صلاح به نبودن ما بود و ما هم سکوت کردیم.

کولیوند در ادامه ضمن انتقاد از نادیده گرفتن تلاش نمایندگان مجلس استان البرز در دوره دهم، یادآور شد: مجلس شورای اسلامی تفکرات 290 نفر است و ما در طول این مدت جنجال‌های قانون گذاری را داشتیم و ما سعی خود را کردیم تا اقدامات صورت گرفته مثبت باشد. نباید به دنبال این باشیم خدمتی که شده است نادیده گرفته شود.

وی یادآور شد: افزایش نرخ بنزین به شکل پلکانی قرار بود اجرا شود که پشت گوش افتاد و انجام نشد تا در نهایت دولت به شکل بدی آن را اجرا کرد به فاجعه منجر شد و ما برای مصلحت کشور سکوت کردیم.

نماینده مردم اشتهارد، کرج و فردیس در مجلس دهم شورای اسلامی شهر در پایان در رابطه با اظهار نظرهای رئیس جمهور و تناقص در صحبت‌های وی، گفت: احساس می‌کنم مشاوره‌ها و اطلاعاتی که  به رئیس جمهور داده می‌شود درست نیست چرا که بسیاری از صحبت‌ها و پیش بینی های ایشان درست از آب در نمی آید، دولت ما باید اشراف و کنترل‌ درستی روی مسائل کشور داشته باشد و در این زمینه در عملکرد دولت مشکلاتی وجود دارد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز