شایعات مهاجرت نایب‌قهرمان وزنه‌برداری جهان از ایران کذب است

۱۳۹۹/۰۲/۲۱ - ۱۰:۴۰:۴۷
کد خبر: ۹۹۹۹۳۶
شایعات مهاجرت نایب‌قهرمان وزنه‌برداری جهان از ایران کذب است
وزنه‌بردار ارومیه‌ای نایب قهرمان جهان شایعات مربوط به قصدش به ترک ایران را تکذیب کرد و تلاشش از این اقدام رسیدگی به مشکلات هیات وزنه‌برداری آذربایجان‌غربی عنوان کرد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، علی میری با رد برخی شایعات مبنی بر تلاشش برای گرفتن ملیت یک کشور دیگر گفت: متاسفانه عده‌ای برای حل موضوع در حال، بدتر کردن شرایط هستند، من از همین‌جا می‌گویم که در شهر و دیاری که باکری‌ها برای حفظ آن به شهادت رسیده‌اند، هیچ قصدی برای رفتن از ایران به کشوری دیگر و ترک وطنم ندارم.

وی ادامه‌داد: متاسفانه مشکلات هیات و انتخاب یک بنگاهدار به عنوان رییس هیات باعث ایجاد مشکلات برای من و این رشته شده و امیدوارم مسئولین فدراسیون به این شرایط رسیدگی کنند.

نایب‌قهرمان وزنه‌برداری جهان خاطرنشان کرد: ناآشنایی رییس هیات با رشته وزنه‌برداری و بی‌توجهی‌اش به ورزشکاران و من بعد از مسابقات جهانی و اکنون در شرایطی که کرونا مشکلات را دوچندان کرده‌است، هیچ حمایتی ندارد و با این شرایط بدلیل روحیه ناخوشایندم ترجیح می‌دهم از وزنه‌برداری خداحافظی کنم.

وی اضافه کرد: برخلاف برخی اخبار مبنی بر حل موضوع، هیچ تلاشی از سوی رییس هیات براز حل موضوع رخ نداده است.

میری با قدردانی از حمایت سایر مسئولین از او، گفت: تنها کسی که بطور کامل از من حمایت کرده‌است، استاندار آذربایجان‌غربی است و نمی‌خواهم این شرایط باعث معروفیت بیشتر رییس هیات استانی شود، امیدوارم شرایط تغییر کند تا این رشته در استان رشد کند.

میری نایب‌قهرمان وزنه‌برداری جهان پنج‌شنبه شب با انتشار پیامی در اینستاگرام از دنیای وزنه برداری خداحافظی کرد و روز جمعه در گفت‌وگویی دلیل خداحافظی‌اش را حضور یک فرد ناآگاه در رای هیات وزنه‌برداری آدربایجان‌غربی و بی‌توجهی‌اش به وی عنوان کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز