استانداراصفهان:

اگر مدیری جسارت جذب سرمایه ندارد، استعفا دهد

۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۰۷:۲۶:۰۱
کد خبر: ۱۰۰۱۴۵۵
اگر مدیری جسارت جذب سرمایه ندارد، استعفا دهد
استاندار اصفهان گفت:ما باید در جهت جذب سرمایه عمل کنیم و اگر مدیری نمی‌تواند در این مسیر حرکت کند و جسارت به خرج دهد، کار را رها و مسئولیت خود را واگذار کند.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان،عباس رضایی استاندار اصفهان امروز در جلسه کار گروه زیر بنایی استان گفت: در این نشست ۸۷ مصوبه مورد تصویب قرار گرفت و تعدادی دیگر هم برای بررسی بیشتر در دستور کار قرار گرفتند.

استاندار در جریان بررسی مصوبه‌های کار گروه زیر بنایی از روند جذب سرمایه انتقاد و خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد: همه مدیران باید به گونه‌ای عمل کنند که سرمایه گذاران در استان با مشکل مواجه نشوند و در شرایط پسا کرونا باید در راستای افزایش اشتغال گام برداشت.

وی با بیان این که نباید اجازه دهیم سرمایه‌ها وارد بازار‌های غیر مولد شوند، افزود: قانون و آیین نامه‌ها باید گره مردم و فعالان اقتصادی را باز کند نه این که به گونه‌ای رفتار شود که مشکلات چند برابر شودباید فضا را برای سرمایه گذاران باز کرد و بخشی نگری را کنار گذاشت و مطالبات مردم مورد توجه قرار گیرد.

استاندار اصفهان تصریح کرد: ما باید در جهت جذب سرمایه عمل کنیم و اگر مدیری نمی‌تواند در این مسیر حرکت کند و جسارت به خرج دهد، کار را رها و مسئولیت خود را واگذار کند.

رضایی با تاکید بر این که باید فضا را برای سرمایه گذاران باز کرد و بخشی نگری را کنار گذاشت و مطالبات مردم مورد توجه قرار گیرد، گفت: در این نشست دستور دادم مسئله ایجاد پنجره واحد ظرف ۱۵ روز از سوی سازمان برنامه و بودجه استان و اداره کل اقتصاد و دارایی تعیین تکلیف شود.

استاندار اصفهان با بیان این‌که ارگان‌های نظارتی باید مدیران را بابت کار‌های انجام نداده مورد سوال و پیگیری قرار دهند، گفت: مدیران نباید انتظاری از تهران داشته باشند و کار مردم را باید در استان حل کرد و مسیر صدور مجوز را هموار کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز