سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان:

بستری ۱۱۳ بیمار مبتلا به کرونا در استان/ شهر اصفهان همچنان در وضعیت قرمز قرار دارد

۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۱۲:۱۴:۴۶
کد خبر: ۱۰۰۱۶۵۴
استان اصفهان تنها شهر اصفهان در وضعیت قرمز قرار دارد و در حال حاضر ۱۱۳ بیمار مبتلا به کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان اصفهان به جز منطقه کاشان و آران و بیدگل بستری هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان؛ آرش نجیمی در ارتباط با آخرین وضعیت سطح بندی شهرستان‌های استان اصفهان در زمینه ابتلا به بیماری کرونا اظهار کرد: در حال حاضر در استان اصفهان تنها شهر اصفهان در وضعیت قرمز قرار دارد.

وی با بیان اینکه بر اساس بررسی‌ها چهار شهرستان اردستان، بویین و میاندشت، اردستان و فریدونشهر در استان اصفهان در وضعیت سفید قرار دارند، ادامه داد: مابقی شهرستان‌ها نیز در وضعیت زرد ارزیابی شده‌اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در خصوص فعالیت بیمارستان‌های موجود در چرخه پذیرش بیماران مبتلا به کرونا گفت: طی هفته اخیر دو بیمارستان عیسی ابن مریم و غرضی از چرخه پذیرش بیماران مبتلا به کرونا خارج شده‌اند.

وی تصریح کرد: البته بیمارستان غرضی تنها موظف به پذیرش بیماران مبتلا به کرونا اعزامی از بیمارستان‌های شریعتی و فاطمه الزهرا (س) نجف آباد است.

نجیمی با بیان اینکه در حال حاضر دو بیمارستان امین و خورشید در چرخه پذیرش بیماران مبتلا به کرونا قرار دارند، اضافه کرد: باید توجه داشت که در حال حاضر پذیرش روزانه مبتلایان کرونا در استان کاهش یافته و بین ۸۰ تا ۱۰۰ بیمار است اما در مراکز درمان سرپایی ۱۶ ساعته تعداد مراجعات افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر ۱۱۳ بیمار مبتلا به کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان اصفهان به جز منطقه کاشان و آران و بیدگل بستری هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز