سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در دیدار با نخبگان ورزشی:

اداره ورزش و جوانان، خانه ورزشکاران است/ شأن ورزشکاران حفظ شود

۱۳۹۹/۰۲/۲۵ - ۱۲:۲۱:۲۱
کد خبر: ۱۰۰۲۰۸۱
اداره ورزش و جوانان، خانه ورزشکاران است/ شأن ورزشکاران حفظ شود
جهت رفع دغدغه ورزشکاران تمام همت خود را به کار خواهیم گرفت که ثابت کنیم اداره ورزش و جوانان خانه ورزشکاران است و باید با امنیت وارد شده و شأن و منزلت آنها حفظ شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ محمد طباطبایی پیش از ظهر پنجشنبه در دیدار با گروه مشورتی نخبگان ورزشی استان اصفهان گفت: ورزشکاران الگوی جوانان هستند و در جهت رفع دغدغه ورزشکاران تمام همت خود را به کار خواهیم گرفت که ثابت کنیم اداره ورزش و جوانان خانه ورزشکاران است و باید با امنیت وارد شده و شان و منزلت آنها حفظ شود.

وی با بیان اینکه ورزشکاران همکاران صدیق و یاران اداره کل ورزش و جوانان هستند، افزود: ورزشکاران چکیده تمام تلاش و کوشش اداره کل و هیئت‌های ورزشی را در رقابت جهانی و آسیایی به منصه ظهور می‌رساند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان ادامه داد: ذهن‌های بیدار به ورزش کمک می‌کنند و نشان می‌دهند در ورزش استان در چه جایگاهی قرار داریم. برنامه استراتژیک ورزش استان اصفهان تهیه و تنظیم شده و به وزارت ورزش و جوانان و استانداری اصفهان ابلاغ شده است.  در این برنامه  طبق خواسته جوانان و قهرمانان، تحولی ایجاد شد تا استان اصفهان الگوی پیشرفت در ورزش باشد.

طباطبایی با بیان اینکه برنامه آمایش سرزمین در کنار برنامه راهبردی رسیدگی خواهد شد، تصریح کرد: اتاق فکری با حضور قهرمانان ورزشی، پیشکسوتان و نخبگان ورزشی تشکیل خواهد شد تا با ایده های نو برای رسیدن به چشم انداز ورزش استان کمک دهند.

وی ادامه داد: اگر نارضایتی یا نقدی به هیئت های ورزشی وجود دارد، ما را آگاه کرده و راهکار ارائه دهید. از هیچ خبرنگاری شکایتی نداریم چراکه خبرنگار نقد سازنده می‌کند و اگر شکایتی انجام شده ما از آن شکایت صرف نظر خواهیم کرد.

نظر شما