رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری شاهین‌شهر اعلام کرد:

بازسازی اتوبوس‌های فرسوده، مناسب‌ترین راه برای خدمت‌رسانی

۱۳۹۹/۰۲/۲۵ - ۱۵:۴۶:۵۴
کد خبر: ۱۰۰۲۱۶۱
بازسازی اتوبوس‌های فرسوده،  مناسب‌ترین راه برای خدمت‌رسانی
رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل شهرداری شاهین‌شهر، از بازگشت یک دستگاه اتوبوس بازسازی شده به چرخه حمل و نقل شهری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، سعید اکرم‌خانی رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری شاهین‌شهر، گفت: در سال جاری با تلاش متخصصین و تعمیرکاران، یک دستگاه اتوبوس متوقف شده با اعتبار حدود دو میلیارد و پانصد میلیون ریال، بازسازی و به چرخه حمل و نقل شهری بازگشت که با توجه به قیمت بیش از دوازده میلیارد ریالی اتوبوس جدید و شرایط اقتصادی کنونی، مناسب‌ترین راه برای صرفه‌جویی و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، تعمیر و بازسازی اتوبوس‌های متوقف شده است.

وی با اشاره به لیست بازسازی اتوبوس‌ها، افزود: تعداد دوازده دستگاه اتوبوس فرسوده از ناوگان حمل‌ونقل شهری خارج شده که با تخصیص اعتبار ۲۵میلیارد ریالی، در بازه زمانی مشخص، تعمیر و بازسازی و به این چرخه بازخواهند گشت.

اکرم‌خانی تصریح کرد: در حال حاضر حدود ۷۵درصد اتوبوس‌های فعال در سطح شهر عمر بیشتر از استاندارد دارند که این امر به یکی از دغدغه‌های اصلی سازمان تبدیل شده، لیکن خوشبختانه با تلاش شبانه‌روزی نیروها در سازمان مدیریت حمل‌ونقل شهرداری، خللی در خدمات‌رسانی به شهروندان وارد نشده است.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری شاهین‌شهر همچنین اظهار داشت: تردد درون‌شهری و برون‌شهری در شاهین‌شهر با اتوبوس، نقش مهمی در زندگی شهروندان ایفا می‌کند و به طور تقریبی روزانه تعداد ۳۵هزار نفر با ۷۷دستگاه اتوبوس درون و برون شهری جابه‌جا می‌شوند که این موضوع بیانگر ضرورت توجه مسؤولان امر به مقوله حمل و نقل است.

اکرم‌خانی ضمن تاکید بر حمایت‌های حمیدرضا فرهنگ شهردار شاهین‌شهر، از مساعدت‌های اعضای شورای اسلامی شهر و همیاری هیئت مدیره سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری در راستای توجه ویژه به مبحث حمل و نقل تشکر نمود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز