آخر هفته پر حادثه اصفهان؛

شعله ور شدن آتش در چهارباغ عباسی/ آتش سوزی در مجتمع مسکونی خیابان حکیم شفایی خسارت جانی نداشت

۱۳۹۹/۰۲/۲۶ - ۱۶:۳۰:۵۸
کد خبر: ۱۰۰۲۴۱۲
اصفهان آخر هفته پر حادثه ای را پشت سر گذاشت و آتش به چند واحد صنفی در خیابان چهاباغ عباسی و چند واحد مسکونی در مجتمع واقع در خیابان حکیم شفایی خسارات مالی همراه داشت.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از آتش‌سوزی در یک واحد صنفی جنب پاساژ افتخار خیابان چهارباغ عباسی اصفهان خبر داد.

فرهاد کاوه آهنگران  با اشاره به حادثه آتش‌سوزی در واحد صنفی جنب پاساژ افتخار اصفهان گفت: این حادثه در ساعت ۱۴ و ۲۰ دقیقه (پنجشنبه) به ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی شهرداری اصفهان اعلام شد.

وی با بیان اینکه برای امدادرسانی به این حریق نیروهای امداد و نجات از پنج ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند، افزود: این حریق در یک انبار لباس رخ داده و پاکسازی آن نیز زمان‌بر خواهد بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تصریح کرد: نیروهای امدادی از ایستگاه‌های یک، ۹، ۱۴، چهار و ۲۵ به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه خودروی ویژه دستگاه تنفسی نیز به محل حادثه اعزام شده، ادامه داد: یک نفر در این حادثه مصدوم و تحویل نیروهای اورژانس شده است.

02

با اقدام سریع و به موقع آتش نشانان ، حریق به انبار چوب نرسید

در ساعت ۲۱ و ۴۷ دقیقه (پنجشنبه) طی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان مبنی بر آتش سوزی در کارگاه نجاری ۳ طبقه واقع در خیابان شهید شیرانی ، بلافاصله چهار اکیپ کامل امداد و اطفاء از ایستگاههای شماره ۲ ، ۱۶ ، ۸ و ۶ و افسران آماده وقت به محل حریق اعزام شدند .

آتش نشانان با اقدام سریع و صحیح آتش را مهار و از سرایت شعله به طبقه پائین و بالای کارگاه  که حجم زیادی از چوب در آن وجود داشت و همچنین مغازه ها و منازل مجاور آن جلوگیری کردند .

در این آتش سوزی تعدادی از آتش نشانان دود زده شدند که به حمدالله حال عمومی آنها خوب گزارش شده است .

آتش نشان ها جان خود را در طبق اخلاص میگذارند تا جان و مال شما شهروندان عزیز را نجات دهند .

با رعایت نکات ایمنی و پرهیز از رفتارهای پرخطر خود و خانواده محترمتان را از گزند حوادث بیمه کنید .

03

آتش به جان مجتمع مسکونی حکیم شفایی اصفهان افتاد

محسن گلابی در گفتگو اختصاصی با خبرگزاری برنا در اصفهان اعلام کرد : آتش سوزی مجتمع مسکونی حکیم شفایی خسارت جانی نداشته و صرفا تعدادی از ساکنین به دلیل دود گرفتگی دچار مشکلات تنفسی شدند که به صورت سرپایی درمان خواهند شد و خسارات صرفا مادی بوده و دلیل حادثه نیز در دست بررسی است.

وی افزود : تیمهای عملیاتی آتش نشانی اصفهان در ساعت ۳ بامداد جمعه ۲۶ اردیبهشت ۹۹ در کمتر ۴ دقیقه از زمان اطلاع در استعداد ۲۰ خودرو سبک و سنگین و ۶۰ نفر نیرو از چند ایستگاه اعزام و در کمترین زمان ممکن موفق به اطفا حریق شدند.

آتش سوزی در مجتمع مسکونی حکیم شفایی اصفهان

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز