فرمانده سپاه خمینی شهر:

ورزش پهلوانی را مقدم می دانیم / امر به ورزش، امر به معروف است

۱۳۹۹/۰۲/۲۸ - ۱۱:۰۶:۳۶
کد خبر: ۱۰۰۳۱۹۳
ورزش پهلوانی را مقدم می دانیم / امر به ورزش، امر به معروف است
فرمانده سپاه خمینی شهر گفت: بسیج در حوزه ورزش خصوصا ورزش پهلوانی آماده حمایت و خدمت است و توسعه زیرساخت های ورزشی و حضور ورزشکاران بسیجی در تمامی زمینه های ورزشی موید همین مطلب است.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان،عباس مرادیان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خمینی شهرو جمعی از مسئولین و پیشکسوتان هیات های ورزشی شهرستان خمینی شهر با سرهنگ کریمیان فرماندهی سپاه ناحیه خمینی شهر دیدار کردند.

در ابتدای این دیدار عباس مرادیان گزارشی از وضعیت ورزش و بسیج در محیط های ورزشی ارائه کرد.

در ادامه جلسه سرهنگ کریمیان با تشکر از حضور مسئولین ورزشی شهرستان و تلاش های آنان در امر ارزشمند ورزش که به تعبیر مقام معظم رهبری( مد ظله العالی ) امر به ورزش، امر به معروف است، اظهار داشت: بسیج در حوزه ورزش خصوصا ورزش پهلوانی آماده حمایت و خدمت است و توسعه زیرساخت های ورزشی و حضور ورزشکاران بسیجی در تمامی زمینه های ورزشی موید همین مطلب است.

وی افزود: ما ضمن احترام به ورزش قهرمانی، ورزش پهلوانی را مقدم می دانیم و بر حضور و رعایت ارزش در ورزش، تاکید و آن را شاخصه ورزش پهلوانی می دانیم.

رضا ابراهیمیان مسئول کانون بسیج ورزشکاران شهرستان خمینی شهر نیز گفت: پانصد جلد کتاب طریقت عشق، زندگینامه ۶۲ شهید در پانصد صفحه با بیست میلیون تومان به چاپ رسیده و قرار است، جلد دوم کتاب طریقت عشق در باره ۷۵ شهید ورزش درچه چاپ شود. در این دیدار مقرر شد طی مراسمی از پیشکسوتان ورزش شهرستان خمینی شهر و خیرین ورزش یار تجلیل به عمل آید.

 

 

 

نظر شما