جزئیات مهلت دوماهه شورا به شهرداری اصفهان

۱۳۹۹/۰۲/۲۸ - ۱۹:۵۲:۳۴
کد خبر: ۱۰۰۳۵۲۷
جزئیات مهلت دوماهه شورا به شهرداری اصفهان
شورای شهر اصفهان به معاونت خدمات شهری شهرداری دو ماه فرصت داد تا یک طرح عملیاتی برای تصفیه شیرابه به شورا ارائه دهد.
به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، لایحه فراخوان طرح پژوهشی "مطالعه امکان‌سنجی و انتخاب روش بهینه طراحی پایلوت نیمه صنعتی سیستم تصفیه شیرابه پسماند شهر اصفهان" در دستور جلسه یکصد و بیست و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان قرار گرفت.

مدیر پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان در توضیح این لایحه گفت: آینده مدیریت پسماند طبق الگوهای اروپایی به سمت کمپوست خانگی حرکت کرده‌اند و لازم است مدیریت پسماند در مقیاس محلی نیز برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهد.

سعید ابراهیمی با بیان اینکه این طرح به‌طور آزمایشگاهی انجام شده و اطلاعات مربوط در اختیار مشاور قرار می‌گیرد، افزود: خروجی این طرح حرکت به سوی الگوهای نوین و اولین پروژه با این ماهیت است که مرکز فناوری‌های نوین انجام می‌دهد.

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان نیز در این جلسه با بیان اینکه درخصوص تبدیل شیرابه هنوز به نظریه واحدی نرسیده‌ایم و باید روش‌های مناسب اتخاذ شود خاطرنشان کرد: در مدیریت شیرابه اصفهان پیشنهاد می‌شود تا پارامترهای زیست محیطی بکار گزفته شود اما همچنان سوالاتی وجود دارد که درباره آن به نتیجه نرسیده‌ایم.

حسین امیری تصریح کرد: برای رسیدن به هدف مشخص باید به سمت مطالعه برویم تا طرح جامعی در این خصوص ارائه شود.

به گزارش ایمنا، شورای شهر اصفهان این لایحه را به تصویب نرساند اما به معاونت خدمات شهری شهرداری اصفهان دو ماه فرصت داد تا طرح عملیاتی برای تصفیه شیرابه به شورا ارائه دهد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز