گردهمایی کارشناسان روابط عمومی ادارات ورزش و جوانان استان اصفهان

روابط عمومی پلی است میان مدیران دستگاه ها و افکار عمومی

۱۳۹۹/۰۲/۲۹ - ۰۷:۴۶:۳۹
کد خبر: ۱۰۰۳۵۹۹
روابط عمومی پلی است میان مدیران دستگاه ها و افکار عمومی
نشست مسئولین روابط عمومی های ادارات ورزش و جوانان شهرستان های استان اصفهان با حضور سید محمد طباطبایی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، به مناسبت  روز روابط عمومی و ارتباطات، نشست مسئولین روابط عمومی های ادارات ورزش و جوانان شهرستان های استان اصفهان با حضور سید محمد طباطبایی سرپرست و گلنار حسینی مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد.

سید محمد طباطبایی در این جلسه  اظهار داشت: روابط عمومی ها تلاش می کنند در امر اطلاع رسانی و برنامه هایی که سازمان در نظر دارد به جامعه آگاهی ببخشند. مطمئنا حوزه روابط عمومی حوزه ای است که می تواند در عرصه تعالی سازمان گام های بسیار موثری بردارد.

وی با بیان اینکه روابط عمومی پلی است میان مدیران دستگاه ها و افکار عمومی، افزود: روابط عمومی ها در جامعه مباحث و برنامه های سازمان مربوطه را دنبال می کنند.

سید محمد طباطبایی تصریح کرد: روابط عمومی شهرستان ها مشکلات و مسائلی در این حوزه دارند که اطمینان دارم خانم حسینی با حمایت اداره کل و با برنامه ریزی مطلوب و جهت رفع مشکلات آنها اقدام خواهند کرد.

وی اظهار امیدواری کرد ؛ با هنراهی و همدلی در این حوزه گام های موثر و مفیدی در راستای فرهنگ سازی و فرهنگ بخشی به جامعه ورزش و همچنین در راستای بحث اطلاع رسانی کلیه فعالیت های ورزشی قدم های مثمر ثمری برداشته شود.

وی در پایان تاکید کرد: توصیه من به مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان این بود که هم افزایی و همگرایی را در بین اهالی ورزش به ویژه اصحاب رسانه برقرار نماید چراکه اصحاب رسانه و روابط عمومی ها یکی از بال های بدنه اداره کل ورزش و جوانان و بازوان توانمندی هستند که می توان سازمان، اداره و یا ارگان مربوطه را به تعالی برسانند.

در ادامه گلنار حسینی ضمن تبریک روز روابط عمومی و ارتباطات، اظهار داشت: روابط عمومی چشم سازمان است برای بهتر دیدن، گوش سازمان است برای بهتر شنیدن و زبان سازمان است برای بهتر گفتن. روابط عمومی مهمترین عنصر پیشرفت و تعالی هر سلزمان است.

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان در ادامه گفت: در دنیای امروز که روابط عمومی از ارکان مدیریت استراتژیک محسوب می شود، هیچ سازمانی بدون داشتن روابط عمومی پویا و خلاق نمی تواند ارتباط مناسبی با بیرون سازمان داشته باشد، درواقع روابط عمومی می تواند نقش کلیدی در انعکاس بازخوردهای عملکرد سازمان از بیرون و تبیین و اطلاع رسانی دستاوردها و عملکرد سازمان به جامعه و همچنین پیگیری مطالبات عمومی، برقراری ارتباط موثر بین مدیریت و جامعه، انعکاس و تحلیل مطالبات برون سازمانی به مدیریت را ایفا نماید.

گلنار حسینی در پایان اضافه کرد: انتظار داریم با هم افزایی بین روابط عمومی ستاد و ادارات شهرستان ها و با استفاده از تکنیک های نوین ارتباطی،در برقراری ارتباط مطلوب با مخاطبین عام و خاص قدم برداریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز