رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان:

تکلیف شهریه مدارس تا نیمه خرداد مشخص می شود

۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۱۰:۵۱:۰۲
کد خبر: ۱۰۰۴۲۹۴
تکلیف شهریه مدارس تا نیمه خرداد مشخص می شود
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تا نیمه اول خردادماه جلسه تصمیم‌گیری درخصوص مشکلات موجود در حوزه سرویس مدارس تشکیل خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، علیرضا نصراصفهانی اظهار کرد: چندی پیش با هدف تصمیم‌گیری در خصوص مشکلات موجود در حوزه سرویس مدارس جلسه‌ای با حضور مدیرکل آموزش و پرورش و چند تن از اعضای شورا برگزار و قرار شد سازمان تاکسیرانی برای حل این مشکلات ورود پیدا کند.

وی با بیان اینکه تا نیمه اول خردادماه جلسه تصمیم‌گیری در این خصوص تشکیل خواهد شد، اضافه کرد: برنامه‌ریزی برای سال تحصیلی آینده نیز در طول فصل تابستان انجام خواهد شد.

نصراصفهانی با تاکید بر اینکه در خصوص شهریه‌ای که خانواده‌ها به سرویس مدارس پرداخت کرده‌اند به دنبال راهکاری هستیم که حقوق خانواده‌ها و رانندگان تضییع نشود، افزود: در نهایت مقرر شد کارگروه ماده ۱۸ با حضور نمایندگانی از تاکسیرانان، آموزش و پرورش و اولیا دانش آموزان تشکیل شده و در این خصوص تصمیم‌گیری شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: پیش از هر تصمیمی قرار است سازمان تاکسیرانی از اولیا دانش آموزان نظرسنجی کند و پس از نظرسنجی از اولیا مشخص می‌شود که برای شهریه‌های پرداخت شده چه تصمیمی باید گرفته شود.

وی با بیان اینکه مشارکت خانواده‌ها نیز در این خصوص حائز اهمیت است، ادامه داد: برخی از خانواده‌ها خواهان بازگشت مبلغ پرداختی هستند و برخی دیگر بنابر مواسات مومنانه و با هدف حمایت از رانندگان سرویس مدارس از بازپس گرفتن شهریه خودداری می‌کنند که در نظرسنجی هردو گروه مورد توجه خواهند بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز