معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان:

مشکلات مالی صنایع بزرگ بررسی میشود

۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۱۵:۴۵:۰۴
کد خبر: ۱۰۰۴۵۷۵
مشکلات مالی صنایع بزرگ بررسی میشود
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: پرونده مشکل مالیاتی صنایع بزرگ در هیأت حل اختلاف مالیاتی به صورت تخصصی بررسی و حکم عادلانه‌ای برای آن صادر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛  به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان،  سید حسن قاضی‌عسکر با بیان اینکه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید روز گذشته در حوزه امور مالیاتی برگزار شد و ۱۲ شرکت در حضور مدیرکل امور مالیاتی مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند، گفت: برخی از شرکت‌ها مشکلاتی از سال‌های گذشته داشتند که راهنمایی و راهکارهایی به آن‌ها ارائه شد.

وی افزود: مزیت کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید این است که مسائل به صورت تخصصی مطرح و راهکار تخصصی ارائه می‌شود.

قاضی‌عسکر خاطرنشان کرد: از جمله راهکارهای ارائه شده این بود که برگه‌های مالیاتی افرادی که قطعی شده و تصور می‌کنند ایرادی در این راستا وجود دارد با استفاده از ماده ۲۵۱ مکرر در اداره اقتصاد دارایی استان طرح شکایت می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان ادامه داد: همچنین تعدادی از افراد مشکل دسته چک داشتند و قرار شد سفته به جای چک از آن‌ها پذیرفته شود.

وی اضافه کرد: برخی از افراد از صنایع بزرگ مراجعه کرده بودند که قرار شد در هیأت حل اختلاف مالیاتی پرونده‌ها به صورت تخصصی بررسی و حکم عادلانه‌ای برای آن صادر کنیم.

قاضی‌عسکر با بیان اینکه این اولین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در سال جاری بود، اظهار کرد: در سال گذشته حدود ۸۰ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید برگزار شد که در تسهیل کسب و کار و بهبود شاخص‌های آن مؤثر بوده است.

 اصفهان با بیش از پنج میلیون نفر جمعیت، بیش از ۹ هزار واحد تولیدی کوچک و بزرگ با سرمایه ۲۲۱ هزار میلیارد ریال و اشتغال ۲۶۳ هزار نفر، حدود ۸۴۰ معدن در حال بهره‌برداری با سرمایه‌گذاری بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال و حدود ۱۸۰ هزار واحد صنفی صنعتی‌ترین استان کشور بشمار می‌آید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز