تهیه و توزیع بیش از ۳۱۰۰ بسته معیشتی توسط دانش آموزان و فرهنگیان استان اصفهان در رزمایش همدلی و کمک مومنانه

۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۱۶:۲۱:۳۴
کد خبر: ۱۰۰۴۶۰۴
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از کمک بیش از یک میلیارد و دویست و بیست و پنج میلیون تومانی خیرین، دانش آموزان ، اولیا و فرهنگیان استان اصفهان در رزمایش همدلی و کمک مومنانه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در بیست و نهمین روز از اردیبهشت ماه، مراسم نمادین توزیع بسته های معیشتی با حضور مهدی اسماعیلی معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل در دبیرستان شاهد نیلی پور ناحیه پنج برگزار گردید.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری «مد ظله العالی» که ماه رمضان را ماه انفاق، ایثار و کمک به مستمندان دانستند افزود: مرحله اول این رزمایش با مشارکت و هم افزایی شورای هماهنگی تشکل های دانش آموزی شامل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، سازمان جوانان جمعیت هلال احمر، سازمان دانش آموزی و انجمن اولیاء و مربیان همزمان با ولادت امام حسن مجتبی(ع) با محوریت سازمان بسیج دانش آموزی در مراکز آموزشی و پرورشی  استان و همچنین دارالقرآن ها و کانون های فرهنگی و تربیتی برگزار شد.

اسماعیلی  گفت: در این راستا تا کنون در 1670 آموزشگاه و مراکز پرورشی،  کمک های مومنانه جمع آوری شده است که به بیش از  3100 بسته معیشتی رسیده است و این روند تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد یافت.

وی به جمع کمک های جمع آوری شده در استان با کمک سازمان بسیج دانش آموزی اشاره نمود و افزود : تا این لحظه جمع مبالغ  ریالی و کمک های اهدایی شامل ارزاق به بیش از 12/250/000/000ریال بالغ شده است که بین 8166 خانواده نیازمند با اولویت دانش آموزان بی بضاعت که توسط مدیران مدارس شناسایی شده اند توزیع شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز