سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان:

یکی از رسالت‌های هیأت روستایی احیای ورزش‌های بومی و محلی است

۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۲۱:۳۱:۵۸
کد خبر: ۱۰۰۴۷۰۰
یکی از رسالت‌های هیأت روستایی احیای ورزش‌های بومی و محلی است
یکی از رسالت‌های هیأت روستایی احیای ورزش‌های بومی و محلی است که ریشه در فرهنگ و تمدن مردم ایران دارد و در این راستا اقدامات مثبتی توسط هیأت ورزش روستایی در سال گذشته انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ محمد طباطبایی، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان شامگاه سه شنبه در مجمع سالیانه هیأت ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان اصفهان گفت: یکی از رسالت‌های هیأت روستایی احیای ورزش‌های بومی و محلی است که ریشه در فرهنگ و تمدن مردم ایران دارد و در این راستا اقدامات مثبتی توسط هیأت ورزش روستایی در سال گذشته انجام شده است.

وی ادامه داد: اکثر فعالیت هیأت روستایی در قالب ورزش‌های همگانی است اما  استعداد‌های برتر در رشته‌های مختلف ورزشی در روستاها وجود دارند که این استعدادها نباید از دست بروند و با معرفی به هیأت‌های ورزشی مربوطه و در نظر گرفتن عدالت‌محوری فرایند جذب و استعدادیابی انجام شود.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در ادامه با بیان اینکه تاسیس 120 خانه ورزش روستایی در برنامه سال جاری هیات ورزش روستایی قرار گرفته است، ادامه داد: خانه‌های روستایی در راستای ورزش‌های قهرمانی ایجاد می‌شود و باید از تجهیزات خانه‌های روستایی به خوبی مراقبت شود، خانه‌های ورزش روستایی فرصت افزایش سرانه ورزشی را ایجاد می‌کند.

طباطبایی ادامه داد:  بحث آموزش اهمیت بسیاری دارد و باید با ارتباط گیری هیأت‌های ورزشی از مربیان، برای آموزش استفاده کرد.

وی با اشاره به حضور در جلسه ستاد مقابله با کرونا در اصفهان، گفت: صحبت‌های خوبی در خصوص بازگشایی باشگاه‌های ورزشی داشتیم و امیدواریم در روز‌های آینده در ورزشگاه‌های ورزشی با رعایت دستورات بهداشتی به روی ورزشکاران باز شود.

مجمع سالیانه هیأت ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان اصفهان عصر امروز با حضور اعضای این هیأت و مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان برگزار شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز