در مجمع سالیانه هیأت ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان اصفهان مطرح شد:

بازگشایی تدریجی اماکن ورزشی/ فعالیت رشته های ورزشی انفرادی بلامانع است

۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۲۱:۵۰:۱۱
کد خبر: ۱۰۰۴۷۰۴
بازگشایی تدریجی اماکن ورزشی/ فعالیت رشته های ورزشی انفرادی بلامانع است
طبق آخرین آیین‌نامه بازگشایی اماکن ورزشی، از اوایل اسفند ماه که اماکن ورزشی به تدریج بسته شد؛ اکنون به تدریج شاهد بازگشایی برخی اماکن ورزشی به وجود آمده خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، محسن تابش‌فر،مسئول ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان شامگاه سه شنبه در مجمع سالیانه هیأت ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان اصفهان با بیان اینکه هیأت ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی یکی از افتخارات اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان است، گفت: هر زمان فدراسیون برنامه سنگین و سختی داشت، بر دوش هیأت ورزش روستایی اصفهان می‌گذاشت و نشان از توانمندی هیأت ورزش روستایی اصفهان است.

وی در ادامه در خصوص بازگشایی اماکن ورزشی گفت: طبق آخرین آیین‌نامه بازگشایی اماکن ورزشی، از اوایل اسفند ماه که اماکن ورزشی به تدریج بسته شد؛ اکنون به تدریج شاهد بازگشایی برخی اماکن ورزشی به وجود آمده خواهیم بود.

تابش‌فر تصریح کرد: رشته‌های ورزشی که به صورت انفرادی قابل اجراست، امکان فعالیت دارند که دوچرخه‌سواری، تنیس روی میز، تنیس خاکی و دومیدانی از جمله این رشته‌های ورزشی است، اما فعالیت در رشته‌هایی که ممکن است مشکلات ایجاد کند، در اولویت‌های بعدی بازگشایی هستند.

برگزاری مسابقات عشایری در سال جاری

در ادامه علی صفایی، دبیر هیأت ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی نیز گفت: تقویم ورزشی سال جدید پیش‌بینی شده است و در این سال جشنواره مسابقات عشایر برگزار خواهد شد.

وی افزود: «مسابقات بازی در خانه» از سری برنامه هایی بود که  در ایام قرنطینه برگزار کردیم و نفرات برتر این مسابقه به زودی مشخص خواهند شد.

دبیر هیأت ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی گفت: مقام دوم را در جام خوشه‌چین که در ۶ رشته ورزشی برگزار شد، به دست آوردیم؛ در جشنواره‌های مختلفی حضور داشتیم که تیم فوتسال آقایان دوم کشور، تیم والیبال بانوان دوم کشور و تیم دو و میدانی جزو چهار تیم برتر کشور شدند.

صفایی ادامه داد: میزبان جشنواره حرکت و برکت در شهرستان کاشان بودیم که از هر ۳۰ استان شرکت در این جشنواره حضور داشتند، این جشنواره به بهترین نحو برگزار شد و تیم اصفهان سوم کشور شد.

دبیر هیأت ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی گفت: یازدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی روستاییان استان در هر دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد؛ کلاس‌های مربی‌گری و داور رشته‌های بومی و محلی خواهیم داشت؛ سال گذشته ۸ نفر از مربیان و داوران را به کلاس تربیت مدرس فرستادیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز