سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان:

آخرین آمار ابتلاء به کرونا در اصفهان در ۳۱ اردیبهشت/ ۹۸ بیمار جدید مشکوک به کرونا در بیمارستان بستری شدند

۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۹:۴۱:۱۴
کد خبر: ۱۰۰۵۱۸۰
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان شرایط آمار ابتلا جدید به کرونا ویروس، ترخیص شدگان و تعداد بیماران تحت مراقبت‌های ویژه با وضعیت وخیم‌تر در بیمارستان‌ها در طی ۲۴ ساعت اخیر را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ آرش نجیمی با اشاره به آمار بیماران جدید مبتلایان به ویروس کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته، گفت: تعداد ۹۸ مورد بیمار جدید از افراد مشکوک به کرونا ویروس به جز شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل با علائم بالینی در بیمارستان‌ها بستری شدند.

وی افزود: در همین زمان خوشبختانه تعداد ۴۲ نفر از بیماران مبتلا به کرونا که در مراکز درمانی و بیمارستان‌ها تحت مراقبت بودند با بهتر شدن وضعیت عمومی بیماری ترخیص شدند و لازم است که در قرنطینه دوره نقاهت بیماری را سپری کنند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، گفت: اکنون تعداد کل بیمارانی که در ۲۲ شهرستان استان به جز کاشان و آران و بید گل با تشخیص کرونا بستری هستند تعداد ۳۹۷ نفر است که از این تعداد متأسفانه ۱۰۷ نفر وضعیت حادتری را دارند و در بخش مراقبت‌های ویژه و آی سی یو های مراکز درمانی در حال دریافت خدمات درمانی هستند.

نجیمی با تاکید بر اینکه کلانشهر اصفهان در وضعیت قرمز بیماری کرونا قرار دارد و دو بیمارستان امین و خورشید از بیمارستان‌های مرجع برای بستری بیماران کرونایی است، تصریح کرد: از شهروندان تقاضا داریم که دقت نظر بیشتری به این موضوع داشته باشند و در این مدت کووید ۱۹ به ما نشان داده که به راحتی می‌تواند بازگشت مجددی داشته باشد و ما را به نقطه اول ابتلاء به این بیماری برساند.

وی خاطرنشان کرد: لازم است که همشهریان از ترددهای غیرضروری پرهیز کنند و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی، شسشتشوی مرتب دست‌ها و قرنطینه خانگی بتوانیم به روند سیر نزولی این بیماری نفس گیر دست یابیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز