مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان خبرداد :

راه اندازی فروشگاه زنجیره ای در زیرگذر میدان امام علی (ع)

۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۶:۴۵:۵۸
کد خبر: ۱۰۰۵۵۳۰
راه اندازی فروشگاه زنجیره ای در زیرگذر میدان امام علی (ع)
یک فروشگاه زنجیره ای با بیش از 13 هزار مترمربع وسعت در زیرگذر میدان امام علی به بهره برداری می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان،مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان گفت: به دلیل تراکم جمعیت در محدوده میدان امام علی (ع) و نبود فروشگاه های بزرگ برای عرضه کالاهای مورد نیاز شهروندان، یک فروشگاه زنجیره ای با بیش از 13 هزار مترمربع وسعت در زیرگذر میدان بهره برداری می شود.

حسین کارگر با اشاره به راه اندازی سالن چند منظوره زیرگذر میدان امام علی(ع) اظهار کرد: به دلیل اینکه شهروندان این محدوده از وجود فروشگاه زنجیره ای بی بهره بوده اند، سالن 13 هزار و 500 مترمربعی میدان امام علی (ع) به این موضوع اختصاص و مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی افزود: به دلیل تسهیل در عبور و مرور شهروندان به این سالن حدود سه هزار و 800 مترمربع این سالن به پارکینگی با ظرفیت حدود 100 خودرو اختصاص داده شد.

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان با اشاره به هزینه بیش از چهار میلیارد ریالی ترافیکی این طرح، تصریح کرد: به دلیل اینکه میدان امام علی (ع) در مسیر اتوبوس «بی آر تی» ارغوانیه، از خیابان ولیعصر (عج) به خیابان عبدالرزاق و انتهای پایانه صمدیه قرار گرفته، دارای حجم بالای مسافر است، یک ایستگاه «بی آر تی» مقابل سالن چند منظوره با اصلاح هندسی ورودی به پارکینگ طراحی و اجرا شد.

وی به دیگر اقدامات انجام شده برای راه اندازی این سالن اشاره کرد و افزود: راه اندازی سیستم الکتریکی و مکانیکی مجموعه شامل؛ موتورخانه و احداث پست 800 کیلوواتی همچنین رفع نواقص تاسیسات مجموعه از فعالیت های انجام شده برای راه اندازی این مجموعه بوده است.

 

نظر شما