معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان خبر داد:

نماز عیدفطراستان اصفهان کجا برگزار می‌شود؟

۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۰:۳۰:۳۶
کد خبر: ۱۰۰۵۶۵۵
برگزاری نماز عید فطر در فضای بازمساجد محل و بعضی از امام‌زاده‌های استان اصفهان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اقامه می‌شود.

 

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان،معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با اشاره به برگزاری نماز عید سعید فطر در استان اصفهان، اظهار داشت: همه ساله روزه‌داران و مردم مومن اشتیاق بسیاری برای برپایی نماز عید فطر در امام‌زاده‌ها و بقاع متبرکه دارند.

حجت‌الاسلام و المسلمین، ولی الله روان افزود: در این راستا ریاست ستاد ملی کرونا اقامه نماز عید فطر را با رعایت نکات و پروتکل‌های بهداشتی در اماکن رو باز مجاز اعلام کرد.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای اقامه نماز عید عید فطر الزامی است، گفت: برای ادارات اوقاف استان اصفهان ابلاغیه‌ای مبنی بر برگزاری نماز عید فطر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تنظیم و مقرر شد بقاعی که پتانسیل برگزاری نماز را در مکان‌های رو باز دارند به این امر بپردازند.

وی  تصریح کرد: رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی با فاصله یک متر از هر چهار طرف، استفاده از ماسک، دستکش، کتاب دعا، مهر و جانماز شخصی از جمله مواردی است که نمازگزاران باید مورد توجه ویژه قرار دهند.

حجت‌الاسلام روان ادامه داد: سال گذشته ۱۰۶ امامزاده اقدام به برگزاری نماز عید سعید فطر کردند، ولی امسال با توجه به شرایط فعلی حاکم بر جامعه این تعداد کمتر شده و فقط بقاعی می‌توانند نماز عید را به جای بیاورند که دارای ظرفیت و پتانسیل فضای کافی و روباز باشند.

او با اشاره به برگزاری نماز عید سعید فطر در شهرستان اصفهان، اظهار داشت: سه امام‌زاده شاه میرحمزه، زینبیه و ابوالعباس خوراسگان از جمله امام‌زاده‌هایی هستند که نماز عید در آن‌ها اقامه می‌شود.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان خاطرنشان کرد: مردم نمازگزار می‌توانند در فضای باز مساجد محله با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مذکور نماز عید فطر را به جا بیاورند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز