ممنوعیت تردد در روز عیدفطر در کاشان

۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۱:۳۹:۰۸
کد خبر: ۱۰۰۵۶۸۹
ممنوعیت تردد در روز عیدفطر در کاشان
ستاد پیشگیری و مدیریت بیماری کرونا کاشان اعلام کرد:با توجه به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، امسال نماز عید فطر تنها در مسجدها اقامه و معابر منتهی به آرامستان‌ها نیز مسدود می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، ستاد پیشگیری و مدیریت بیماری کرونا کاشان با صدور اطلاعیه‌ای در مورد تمهیدات مقابله با شیوع کرونا همزمان با مناسبت عید سعید فطر اعلام کرده است: با عنایت به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، امسال نماز عید فطر تنها در مسجد‌ها اقامه و معابر منتهی به آرامستان‌ها نیز مسدود می‌شود.

 

وی ادامه داد: طرح ممنوعیت تردد در روز عید اجرا خواهد شد و بدیهی است وسایل نقلیه‌ای که به توقف یا پارک در محدوده‌های اجرای طرح اقدام کنند، از سوی پلیس راهور اعمال قانون خواهند شد.

 

همچنین با قدردانی از همکاری شهروندان در رعایت اصول فاصله‌گذاری اجتماعی، در این اطلاعیه آمده است: در راستای اجرای این مصوبه و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و پیشگیری از شیوع دوباره ویروس کرونا، نماز عید فطر امسال در مکان‌هایی که امکان تجمع زیاد است از جمله مصلی بقیه الله الاعظم (عج) و دیگر مصلی‌های شهرستان نیز برگزار نمی‌شود.

این اطلاعیه با توصیه به نمازگزاران برای رعایت بهداشت و استفاده از مهر، ماسک و دستکش شخصی تاکید کرده است: برگزاری نماز عید سعید فطر در مسجد‌های محلی کاشان نیز منوط به رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز