مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا اصفهان:

جشنواره فرهنگی هنری خانواده آبی در اصفهان برگزار میشود

۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۳:۱۶:۲۹
کد خبر: ۱۰۰۵۷۲۳
جشنواره فرهنگی هنری خانواده آبی در اصفهان برگزار میشود
مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا اصفهان گفت: جشنواره فرهنگی هنری خانواده آبی با محوریت نماهنگ، شعر و استندآپ کمدی برای سنین ۱۲ تا ۱۸ سال و نقاشی و دابسمش مخصوص سنین ۶ تا ۱۲ سال ابرگزار میشود.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ سید اکبر بنی طبا با بیان اینکه ۲۰ خرداد ماه حداکثر تاریخ برای ارسال خواهد بود، گفت: شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را به شماره ۰۹۰۱۸۱۱۲۷۴۲ در برنامه‌های روبیکا و ایتا ارسال کنند و اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه تولید آثار در پورتال روابط عمومی آبفا اصفهان به آدرس pr.abfaesfahan.ir قابل مشاهده است.

وی افزود: برترین تولیدات در هفته صرفه جویی آب (هفته اول تیرماه)، از طریق پرتال شرکت اعلام و به نفرات اول تا پنجم هر بخش جوایز ارزنده‌ای تعلق خواهد گرفت.

مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا اصفهان با بیان اینکه هر شخص مجاز به ارسال ۲ اثر در هر بخش است، اظهارداشت: تولیدات باید متناسب با شئون دینی و هویت ایرانی باشد و علاوه بر آن کپی برداری از اینترنت یا اثر شخص دیگری نباشد.

بنی طبا با اشاره به اهمیت بکارگیری فضای مجازی برای فرهنگ‌سازی و تشویق همگان به مصرف بهینه آب، تصریح کرد: جلب مشارکت جمعی مردم بویژه آموزش به کودکان و نوجوانان برای استفاده صحیح از نعمت‌های الهی از طریق شبکه‌های اجتماعی از جمله برنامه‌های چند سال اخیر شرکت آبفا بوده است.

وی ادامه داد: برای استفاده بیشتر از فرصت پیش آمده در این ایام که اعضای خانواده به دلیل ماندن در خانه با هدف جلوگیری از شیوع ویروس کونا مدت بیشتری در کنار یکدیگر حضور دارند، یکی از بهترین راهکارها، انجام کار‌های سرگرم کننده است، زیرا علاوه بر ایجاد فضای نشاط آور در خانواده، باعث ارتقاء سطح یادگیری، خلاقیت و مشارکت میان اعضا شده و خاطراتی شیرین و به یادماندنی از این روز‌ها در کنار صرفه جویی در مصرف آب به یادگار خواهد گذاشت.

 

نظر شما
پرونده ویژه