کشف خودروهای احتکارشده میلیاردی در اصفهان

۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۰۹:۲۰:۲۵
کد خبر: ۱۰۰۵۸۹۳
کشف خودروهای احتکارشده میلیاردی در اصفهان
فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف ۲۴ دستگاه انواع خودروی احتکار شده به ارزش ۱۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در بازرسی از یک پارکینگ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان،فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: با توجه به نوسانات قیمت خودرو در بازار داخل، طرح تشدید مبارزه و مقابله با احتکار خودرو به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

سردار محمدرضا میرحیدری افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی اصفهان با اشرافیت و هوشمندی بالای خود از دپو و احتکار خودرو در پارکینگی مطلع و بلافاصله وارد عمل شدند.

وی بیان داشت: پس از کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مقام قضائی از این پارکینگ بازرسی به عمل آمد که در نتیجه ۲۴ دستگاه خودروی صفر احتکار شده کشف شد.

میرحیدری گفت: ۷ دستگاه ساینا، ۹ دستگاه تیبا، ۶ سواری پراید، یک وانت پراید و یک تیبا ۲ همگی صفر و فاقد پلاک کشف و پارکینگ پلمب شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان، ارزش خودرو‌های مکشوفه را برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۱۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و اظهار داشت: در این رابطه ۲ نفر دستگیر و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

او در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده و اطلاع از هرگونه فعالیت افراد فرصت طلب و سودجو در زمینه احتکار و قاچاق کالا موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا اقدامات لازم در اسرع وقت انجام شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز