تولید روزانه ۲۵ هزار ماسک درمساجد

۱۳۹۹/۰۳/۰۵ - ۰۸:۵۴:۵۵
کد خبر: ۱۰۰۶۵۳۴
تولید روزانه ۲۵ هزار ماسک درمساجد
روزانه بین دو تا ۲۵ هزار ماسک در هیئت‌ها و مساجد اصفهان تولید شده و در حال حاضر نیز فعالیت برخی از این گروه‌ها برای تولید ماسک ادامه دارد.

مشاور شهردار اصفهان در امور هیئت‌های مذهبی و مساجد گفت: با ورود بیماری کرونا به کشور هیئت‌های مذهبی برای مقابله با این ویروس و کمک کردن به افرادی که دچار این بیماری هستند، وارد عمل شدند.

علیرضا خاتون‌آبادی افزود:خاتون‌آبادی گفت: روزانه بین دو تا ۲۵ هزار ماسک در هیئت‌ها و مساجد اصفهان تولید شده و در حال حاضر نیز فعالیت برخی از این گروه‌ها برای تولید ماسک ادامه دارد.

مشاور شهردار اصفهان در امور هیئت‌های مذهبی و مساجد خاطرنشان کرد: نزدیک به دو هزار و ۵۰۰ پرس غذا از سوی هیئت‌های مذهبی تحت پروتکل‌های بهداشتی تهیه و در نقاحتگاه باغ ابریشم و بیمارستان‌های قرنطینه شده برای بیماران کرونایی تحت نظارت اداره بهداشت توزیع شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه برخی از افراد مناطق حاشیه نشین نیز به این بیماری مبتلا شده و برخی از آنها سرپرست خانواده بودند، هیئت‌های مذهبی به شناسایی این افراد پرداخته و بسته‌های معیشتی را در منازل آنها و افراد نیازمند توزیع کردند.

خاتون‌آبادی با بیان اینکه در این مدت کمک هیئت‌های مذهبی و بسیج و همکاری آنها برای کمک رسانی افزایش داشته است، تصریح کرد: در کنار کمک‌های طبخ غذا این گروه‌ها نیازها را سنجیدند و چند هیئت مذهبی، مکان و فضای در اختیار خود را به کارگاهی برای تولید ماسک و لباس پرستاران تبدیل کردند.

مشاور شهردار اصفهان در امور هیئت‌های مذهبی و مساجد اظهار کرد: فعالیت هیئت‌های مذهبی در روزهای کرونا تغییر کارکرد داد و به فضایی برای کمک کردن به مردم تبدیل شد؛ به این منظور مواد اولیه ماسک‌ها از سوی خیران تهیه و مردم محلی نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آنها را برای استفاده شهروندان تولید کردند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز