استاندار اصفهان خبر داد؛

راه‌اندازی اردوگاه کار معتادان در اصفهان/ رشد کشفیات مواد مخدر در سطح استان

۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۲۱:۲۳:۴۲
کد خبر: ۱۰۰۷۲۴۹
راه‌اندازی اردوگاه کار معتادان در اصفهان/  رشد کشفیات مواد مخدر در سطح استان
استاندار اصفهان از راه‌اندازی اردوگاه کار معتادان در استان اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، عباس رضایی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان،با اشاره به تلاش های صورت گرفته در راه‌اندازی اردوگاه کار معتادان گفت: این اردوگاه در حال تکمیل شدن است و پس از بازدیدی که معاون مقابله با عرضه و امور بین الملل و دبیر کل بازرسی و هماهنگی امور استان‌های ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور از این مرکز خواهند داشت در خصوص تکمیل امکانات و راه‌اندازی آن در اسرع وقت تصمیم گیری خواهد شد.

وی ادامه داد: رشد کشفیات مواد مخدر در سطح استان اصفهان،  نشان از همراهی، همدلی کلیه دستگاههای مسوول به ویژه نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی و اطلاعاتی استان در حوزه مبارزه با مواد مخدر است.

وی اظهار کرد: افزایش کشفیات استان به معنای افزایش امکانات و ظرفیت های استان نیست بلکه به معنای همگرایی، استفاده بهینه و حتی بیش از ظرفیت از امکانات و نیروی انسانی موجود است.

استاندار اصفهان با اشاره به ضرورت افزایش امکانات دستگاه‌های استان، تصریح کرد: استان اصفهان از برخی جهات دارای محرومیت‌هایی است که نمود آن در برخی مناطق حاشیه‌ای شهرستان‌ها و حتی خود شهر اصفهان مشهود است.

وی همچنین از دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر اصفهان خواست با هماهنگی دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی استان نسبت به رسیدگی به وضعیت برخی محلات حاشیه‌ای شهر اصفهان و برخی شهرستان‌های دیگر اقدام کنند.

استاندار اصفهان با اشاره به تصمیمات این شورا، ادامه داد: علاوه بر برخورد با توزیع کنندگان، برخورد با معتادان متجاهر با هماهنگی دستگاه قضایی استان در دستور کار قرار خواهد گرفت.

رضایی گفت: براساس تصمیمات امروز، دستگاه‌های مسوول در حوزه مبارزه با مواد مخدر پیشنهادات و طرحهای خود را در راستای اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر ظرف یک هفته به دبیرخانه این ستاد در استان ارسال و پس از جمع بندی برای استفاده به تهران ارسال خواهد شد.

یازدهمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر به ریاست استاندار و با حضور ناصر اصلانی معاون مقابله با عرضه و امور بین الملل و منصور تقوی دبیر کل بازرسی و هماهنگی امور استان‌های ستاد مبارزه با مواد مخدر برگزار شد.

 

همچنین در حاشیه این مراسم از زحمات رسول خرمیان سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مواد مخدر استان تجلیل و محسن یارمحمدیان به ریاست این دبیرخانه معرفی شد.

 

نظر شما