اصفهان معین تهران در بحران وزلزله است

۱۳۹۹/۰۳/۰۹ - ۱۵:۳۵:۵۱
کد خبر: ۱۰۰۸۲۲۴
اصفهان معین تهران در  بحران وزلزله است
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: توسعه فضای سبز آرامستان به کنترل ریزگردهای شرق اصفهان که در کانون سجزی قرار دارد، کمک می کند.

  به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، منصور شیشه فروش به آمادگی شهرداری در برابر بحران ها اشاره و اظهار کرد: یکی از نمونه های این آمادگی، حضور به موقع آتش نشانان شهر اصفهان در دو حادثه آتش سوزی مغازه ای در چهارباغ عباسی و حریق مجتمع مسکونی در خیابان حکیم شفاهی سوم بود که در هفته های اخیر شاهد آن بودیم.

وی به معین بودن اصفهان برای شهر تهران و لزوم تجهیز شهرداری اصفهان به امکانات مورد نیاز اشاره کرد و گفت: مدیریت بحران استان اصفهان به عنوان جانشین مدیریت بحران تهران و معین منطقه 2 تهران است از همین لحاظ ارتباط بین حوزه شهری اصفهان و شهرداری تهران مهم است و در همین راستا مکاتباتی بین مدیران شهری رد و بدل شده است.

شیشه فروش اقدام شهرداری اصفهان برای استفاده از سیلاب های شهری را هم قابل توجه ارزیابی کرد و گفت: با طرحی که تهیه شده، سیلاب ها و باران های شهری جمع آوری و برای آبیاری فضای سبز یا مصارف دیگر بهره برداری می شود.

وی بیان کرد: اصفهان با آلودگی هوا مواجه است و شهرداری در این زمینه 9 ایستگاه سنجش آلودگی احداث کرده است و ساخت 5 ایستگاه دیگر در دستور کار مدیریت شهری است. همچنین دو مطالعه با کمک دانشگاه های صنعتی و اصفهان هم انجام شده که باید نتایج این مطالعات در قالب سناریوهایی تدوین شود تا قابلیت اجرایی داشته باشد.

 

نظر شما