رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان:

۱۰۰۰نفر در اصفهان از کرونا جان خود را از دست دادند/ اولویت پرداخت مطالبات پزشکان است

۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۰۹:۵۰:۰۸
کد خبر: ۱۰۰۸۴۳۶
۱۰۰۰نفر در اصفهان از کرونا جان خود را از دست دادند/ اولویت پرداخت مطالبات پزشکان است
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان گفت:از روزی که کرونا وارد اصفهان شد و کشته داد با تست مثبت کرونا و یا مشکوک به کرونا تا کنون هزار نفر از بیماری کرونا فوت کرده‌اند.
طاهره چنگیز در گفت و گو با خبرگزاری برنا در اصفهان؛ با اشاره به سیر نزولی بستری شدگان بیماران مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اصفهان، گفت: تا کنون زیر چهارصد نفر بیمار حاد در بیمارستان بستری هستند اما همچنان شاهد بیماران سرپایی هستیم و از شهروندان تقاضا داریم با رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی به کاهش مبتلایان به کرونا کمک کنند.
وی ادامه داد: از روزی که کرونا وارد اصفهان شد و کشته داد تا به امروز حدود  ۴۰۰نفر  با تست مثبت کرونا جان خود را از دست دادند. در مجموع فوتی های ناشی از کرونا با تست مثبت و یا مشکوک به کرونا تا کنون هزار نفر از بیماری کرونا فوت کرده‌اند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان با اشاره ابتلای کادر درمان به بیماری کرونا، تصریح کرد: کادر درمان همچنان با کرونا دست و پنجه نرم می‌کنند.
چنگیز‌ با بیان اینکه در تهیه تجهیزات و دارو مشکلی در استان اصفهان نداریم، گفت: برای شروع موج دوم پیش بینی های لازم انجام شده است اما امید داریم با رعایت از جانب مردم با کاهش این اپیدمی مواجه شده و کرونا را مهار کنیم.
وی با اشاره به پرداخت مطالبات پزشکان و پرستاران، افزود: پرداخت مطالبات پزشکان و پرستاران  به روز نیست و پرسنل بیمارستان تا آذر ۹۸ و پزشکان تا پایان فروردین ۹۸  مطالبات خود را دریافت کرده‌اند. با کمک‌هایی که برای بیکاری کرونا به دستمان می‌رسد، اولویت اولمان پرداخت مطالبات پزشکان است.
 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز